Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Wei/stalling gezocht omgeving Ruinen

Wei/stalling gezocht omgeving Ruinen

Omdat ik mijn pony op rantsoen moet zetten (koeiengras is veel te rijk voor mijn pony) Zoek ik een plekje waar ik zelf kan beslissen hoe en wat. Wie weet iets in de buurt van Ruinen, stalling/huurwei waar hij lekker naar buiten kan (paddock/wei/hooi naar eigen inzicht)

Re: Wei/stalling gezocht omgeving Ruinen

Niemand die wat weet? Heb nu een scooter en kan wat langere afstanden overbruggen. Iemand die wat weet grofweg in het stuk tussen Diever, Dwingeloo, Havelte en Ruinen?
    Kan helaas via goudengids, etc. weinig vinden behalve maneges (te druk) of heel dure stallen.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2005

Ik kom niet uit die buurt dus zou zo ook niets weten maar heb je al op Marktplaats gezocht/gekeken?
    Groetjes ingrid

Ja, en advertenties gezet, idem voor bokt en nog een paar fora, lokale blaadjes, briefjes supermarkt. Zit hier vlak bij super mooie uitrijgebieden, maar de enige stallen die ik kan vinden zijn of niet wat ik zoek, of de uitrijmogelijkheden zijn slecht (midden in de polder). Zie het probleem wel meer langs komen hier trouwens, er staan regelmatig advertenties op marktplaats van mensen die weiland zoeken. Heb niet de indruk dat die veel kunnen vinden, pensionstallen zijn er kennelijk niet zo veel (die in het dorp is bv. gestopt) en het over grote deel van de mensen heeft de paarden aan huis staan. Toch moeten er wel mensen zijn met een stukje land "over", ondanks de vele megaweides door de ruilverkaveling (al ben ik wel lastig, aangezien ik zandgrond wil en geen veen wat hier nogal eens zit).

Ik heb zelf een plekje in de aanbieding in Odoornerveen. Maar dat is mogelijk iets te ver uit de richting?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lkwant81
    Ik heb zelf een plekje in de aanbieding in Odoornerveen. Maar dat is mogelijk iets te ver uit de richting?
    Ja, helaas te ver weg.

Jammer! Succes verder met zoeken!

Bladwijzers

Forum Rechten