Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Savvy-club member worden?

Forumlid Ulex's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009

Savvy-club member worden?

Ik ben er ook al lang over aan het twijfelen of ik Savvy Club member zou worden of niet...
    Is het echt de moeite?
    Ik veronderstel dat je ook lid moet zijn om je video te kunnen opsturen ter beoordeling?
    Hoe gaat dat allemaal in zijn werk?
    Ik ben zo'n beetje een leek in die dingen
    The greatness of a nation and its moral progress, can be judjed by the way its animals are treated - Mohatma Ghandi

Actief Forumlid Sarah's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: Savvy-club member worden?

Ja, je moet lid zijn, om je video te laten beoordelen.
    Ik vind het echt de moeite, al ben ik zelf geen lid. Wil dat wel heel graag.

Ik kom alleen echt geen wijs uit de site van parelli.com waarop je je moet aanmelden. Daar komt nog bij dat ik geen creditcard heb.

Het zit voor mij dus echt in de planning om te doen, maar nu nog even niet. Ik kan dus niet echt uit ervaring spreken, of het de moeite waard is, maar volgens mij wel.

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Je hoeft geen creditcard te hebben om lid te worden. Als je een mailtje naar Parelli uk stuurt, krijg je een mailtje terug met betalingsgegevens om geld over te maken naar Amerika.

Vind het echt de moeite waard, zoveel meer input. En inderdaad voor het beoordelen van je levels moet je ook lid zijn.

Marleen

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Geld overmaken naar een Amerikaanse bankrekening kost ook geld.
    Ik heb dus maar toch een creditcard aangeschaft, omdat ik lid wilde worden van de Savvyclub. Via mijn eigen bank (SNS) kost me dat meer EUR 15,75 per jaar, dus dat valt nog wel mee. En hij is ook voor andere dingen bruikbaar; zo bleek hij toch wel erg fijn te zijn op vakantie in het buitenland, kon ik tenminste aan de benzinepomp betalen zonder cash geld op zak.