Hoi
Na de eerste dag even een kort verslag want be nnu wel moe.
Deze cursus is geen theoretische cursus in hoe om te gaan met paarden of zo, eigenlijkis het vooral introspectie,hoe sta je in het leven, hoe reageer je op het leven wat is vanuit je authentieke zelf en wat doe je omdat het is aangeleerd/overlevingsmechanismen.
Hard werken dus vooral vandaag, kijken naar jezelf waar sta ik waar wil ik naartoe, erg mooi met gelijkgestemden, confronterend ook soms.
Ook leerde je je lijf te scannen kijkenen voelen wat er gebeurt in je lijf om vervolgens naar de paarden te gaan contact te maken en te voelen, vooral ook voelen dan in je lijf wat er anders is dus geen oordeel maar kijken of er iets gebeurt, ik had bij 2 paarden een lich sensatie anderen kregen kleuren door , weer anderen konden echt dingen vertellen , sommigen kregen plaatjes. erg mooi.
Morgen gaan we daar verder mee aan de slag en gaan we allemaal om de beurt met de paarden werken, ik ben erg benieuwd.
Het is mooi, past op dit moment ook heel erg op mijn pad om zo maar te zeggen. Merk dat ik steeds meer benieuwd ben naar wat het leven verder voor mij in petto heeft in tegenstelling tot een half jaar terug toen ik het gevoel had dat ik niet echt meer "verder kon/ooit nog nieuwe dingen zou gaan ontwikkelen" , nu heb ik weer veel meer vertrouwen in de toekomst.
Ik ga de hond uitlaten en lekker op tijd mijn bed in,
Ben dus benieuwd naar wat morgen mij gaat brengen.
Bladwijzers