Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: inhoud Parelli Patterns

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

inhoud Parelli Patterns

Kan iemand mij zeggen wat er zo ongeveer op de DVD's staat, wat in het grote boek dat erbij zit en wat in het kleine boekje?
    Ik bedoel dus niet compleet inhoudelijk wat erin staat, maar bv. waar vind je uitleg over de verschillende patterns, waar vind je wanneer je welke pattern voor welk paard gebruikt, enz. Kortom, een kleine inhoudsopgave van de DVD, het grote boek en het kleine boekje.

Alvast bedankt.

Re: inhoud Parelli Patterns

Op de DVD's zie je Pat die alle patterns voor doet met een paard.

In het grote boek staan mooie foto's en staat een heel klein beetje uitleg over hoe welke horsenality te motiveren.

In de kleine boekjes staan de patterns uitgetekend. Kun je in je zak mee nemen naar je paard. Handige reminder.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Alle patterns worden voor elk paard gebruikt en in dezelfde volgorde (je doorloopt ze van L1 t/m L4) er zijn dus niet bepaalde patterns voor bepaalde horsenalities (zoals bij de impulsion programs in de oude L2).
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ah, bedankt!

Maar wat gek dat er geen bepaalde patterns zjin voor bepaalde horsenalities? Hoe zit het dan bv. met geen kleine cirkels voor een whoa horse en juist wel rechte lijnen, en andersom voor een go horse?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Dat wordt uitgelegd in hoe je patterns toepast voor bepaalde horsenalities. Never say never

Bij nader inzien wil ik je toch aanraden gewoon het pakket te kopen. Er staat wellicht toch meer in dat niet elders te vinden is. Het zit alleen allemaal al zo in mijn hoofd, dat het voor mij LIJKT alsof het overal te vinden is

Enne, als Savvyclub member kun je nu heel goedkoop de patterns aanschaffen (met een paar DVD's erbij van de success series)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ja dat zag ik, maar die succes DVD's heb ik al! (En vond ik ook niet echt de moeite waard, overigens. Niet naast al het materiaal dat ik al heb, in elk geval).
    Maar ik ga eens snuffelen voor een tweedehandsje.

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

je kan de succes series toch ook gewoon verkopen en dan de patterns kopen. Ik heb net de succes series bemachtigt en vind ze opzich wel ok, maar heel veel info is wel al bekend vond je de horsenality ook niet goed dan?
    De patterns hebben voor mij gewoon een bepaald beeld geschept. Niet onbekend al die patronen, maar de ideeen erachter, de opbouw, het geheel is me nu echt duidelijk. Uberhaupt het hele "make it a pattern" als concept, gaf mij echt even zo'n klik.
    Ik heb met bepaalde patterns echt een aantal fouten gemaakt in het begin van parelli (oude level 2) Ik begreep wel dat het fout ging, maar als oplossing deed ik dat pattern gewoon nooit meer. Nu begrijp ik meer de logica en kan ik ze ook beter toepassen en dan zelf de aanpassing per horsenality maken.
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Oh ja, Succes DVD's dan weer verkopen, dat was nog niet bij me opgekomen. Is ook nog een idee ja.
    Ik ga eerste ff op zoek naar een tweedehand pakket (wil beginnen met online, dus als iemand die in de aanbieding heeft???), en als dat niet lukt, kan ik alsnog gebruik maken van die aanbieding die er nu is.

Het LB&HB pakket vond ik zeker wel heel goed, daarin vond ik wel nog heel veel nieuwe informatie.
    En ik zeg niet dat de succes-series niet goed zouden zijn, maar ik bekeek ze toen ik al lang en breed met L3 bezig was en ik dus zowel de oude als nieuwe pakketten grondig had bestudeerd. En dan staat er weinig nieuws meer op...

Actief Forumlid liene's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    40

@ Marja ik heb je een pb gestuurd.
    De beste manier om te betalen voor een mooi moment is te genieten.

Bladwijzers

Forum Rechten