Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 35

Topic: nh dag 2009 inschrijven nu mogelijk!!

nh dag 2009 inschrijven nu mogelijk!!

Hoi allemaal,

Er is weer op 6 september a.s. de jaarlijkse NH-dag op stal Mansour (http://www.mansour.nl of http://www.nharnhem.nl).
    Ik zag dat je je vanaf vandaag kunt inschrijven voor de workshops/clinics!
    Het demoprogamma (gratis toegang) staat ook op de site.. De avond ervoor is er weer een seminar.

ik ben benieuwd of er nog iemand heen gaat?

Groetjes!

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: nh dag 2009 inschrijven nu mogelijk!!

Hoewel het te verwachten was (vorig jaar waren er een aantal absolute "NO-NO's geboekt),
    ben ik toch verbaasd over het programma dit jaar.
    De [size=99px]( "we-snappen-eigenlijk-niet-wat NH-is")[/size]-trend van vorig jaar zet zich dit jaar voort
    Het merendeel van de demo's is gewoon "normal".
    [size=99px](Gelukkig zie ik Equisense er nog wel tussen staan...)[/size]

Er staan zeker 3 demo's op die lijst, van mensen die welliswaar heel kundig zijn,
    maar toch écht het stukje NH missen, waar het (ooit) met de hele beweging om te doen was.
    En dat heeft NIETS te maken met boomloos, bitloos of ijzerloos;
    maar WEL álles met paardenpsychologie en trainen vanuit het perspectief van het paard.

Ik haak af!
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Ja, zonde!
    Ik was vorig jaar ook zo blij! NH dag lekker dichtbij huis, leuk om nu eigen paarden te hebben en mee te kunnen doen.
    Helaas, er zat niet echt iets van mijn gading bij.

Het valt me ook op dat er op de site niet meer echt gesproken wordt over NH, maar over een dag voor de recreatieve ruiter.
    Started!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Hoewel ik het ééns ben met jullie als het gaat om het 'principe' NH .. vind ik het tóch een leuk programma.. o.k. Chris Irwin komt wéér.. á la.. maar Marjan Smit vond ik èrg leuk vorig jaar, haar wil ik echt nóg wel een keer zien.
    Noor Tanger is de ex van Horst Becker. Samen hebben zij indertijd hun 'school' opgezet. Na het beeïndigen van hun relatie is Noor alleen verder gegaan. Ik heb goeie verhalen gehoord over haar manier van rijden en lesgeven en ik ben danook bèst benieuwd. Equisense is natuurlijk altíjd leuk
    Wat betreft de clinics.. equinox zit ik niet op te wachten...vind de propagandering van nb op de manier waarop deze mensen het doen niet zo geweldig
    Ik zie dat 'onze' Marja een clinic Yoga geeft, dát vind ik dan weer wel heel leuk
    Lisanne Tomas ken ik niet.. en wat zij gaat doen met bitloos longeren.. geen idee. Is voor mijzelf ook niet direkt interessant... Laat mensen eerst maar leren wat überhaupt goed longeren is.. dan komt dat bitloos vanzelf
    Verder zie ik (tussen nog wat meer) nog workshops bij Florien de Graaff... Ik heb tegen die tijd geen paard meer, maar ik ben bèst benieuwd naar een les bij haar. Heb haar twee jaar geleden gezien op de NH dag, maar was daar niet weg van... ik zou gráág mijn beeld bij willen kunnen stellen door haar met eigen ogen deze keer op een fijnere manier aan het werk te zien...

Kortom.. voor mij zit er nog zat leuks in om deze dag, waarop ik sowieso altijd veel bekenden zie en spreek tot een leuke dag te maken (al is het dan niet direkt een full blown NH dag )

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Vorig jaar niet geweest omdat Es toen zo ziek was......was het eerste jaar dat ik de NH dag gemist heb. Weet nog niet of ik dit jaar ga kijken hoewel het altijd leuk is om foto's te maken van Evi en Sandra@ work
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

ja het is zeker weer een leuk programma voor elk wat wils denk ik.
    En de oorsprong van NH.....tsja....daar zit wat in, daar moet ik jullie wel gelijk in geven.
    Helaas heb ik geen tijd. Bitloosrijden staat er weer met een standje natuurlijk. Dan is een clinic volgen erg lastig.
    Leuk Marja dat je mee doet dit jaar en equisense natuurlijk ook. Hopelijk enthousiaste mensen, das altijd fijn.

wat betreft Florien, ik heb haar gezien en gesproken op de opendag van de nvbp en zij gaf een leuke leerzame les in grondwerk. Met duidelijke uitleg
    van het hoe en waarom en waar je op moest letten en wat voor beeld het gaf als het goed ging en niet goed ging.
    van mijn kant dus alleen maar positief

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

He F6 leuk dat je mischien gaat, ik zit zelf nog te twijfelen...

Als ik dan zie dat er veel leuke mensen gaan heb ik nog wel zin

Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    Er staan zeker 3 [size=99px]demo's[/size] op die lijst,
    B.t.w.: ik zelf had het hierboven alléén over de DEMO's
    NIET over de workshops e.d. Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ehm

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Reban&Kabriche
    Als ik dan zie dat er veel leuke mensen gaan heb ik nog wel zin
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Reban&Kabriche
    He F6 leuk dat je mischien gaat
    Hoezo veel ik ben toch wel leuk genoeg in mijn eentje

Ik weet het ook nog niet zeker hoor......hangt van veel dingen af waaronder mijn werk en hoe druk de week geweest is
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Tsjee, de eerste paar jaar was de NH-dag hét evenement op natural gebied, waar het hele forum enthousiast naartoe leefde.

Ik vind het heel erg leuk om met San in het hoofdprogramma te zitten, maar ehhh, ik zie onszelf toch meer als 'bij-show' naast een paar grote namen. En zoals Els al aangaf: echte NH-ers zie ik er, op 1 na (die bovendien al voor de x-ste keer komt), niet tussen staan

Waar is de tijd gebleven dat er jaarlijks een primeur was, een 'grote naam' die uit het buitenland werd gehaald....
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Die tijd is vertrokken, samen met Maaike en Elise...

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Was het voorgaande jaren trouwens niet veel goedkoper om deel te nemen aan een workshop?

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Hoezo veel ik ben toch wel leuk genoeg in mijn eentje
    duh!!

Tuurlijk maar je schrijft dat je mischien gaat
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Ik heb nog nooit eerder les gehad van Chris Irwin, maar me nu ingeschreven Erg leuk! En verder doe ik mee aan de vrijheidsdressuur, dat vindt mijn paard erg leuk!

Verder vindt ik inderdaad ook dat er wat te weinig "NH" is. Er moet meer grondwerk gedaan worden, wat ik nu haast niet terug zie. Verder ben ik absoluut geen fan van Florien, dus haar mijden we dit jaar maar weer. Ben de vorige keer weggelopen bij haar DEMO omdat ik het zo ontzettend slecht vond.

Jammer dat de workshop van Marja gelijk valt met Chris, want ik wil graag mee doen. Over een paar weekjes gaan we met de meerdaagse commissie van de NVVR vergaderen, dus misschien kunnen we volgend jaar Marja wel inhuren voor een weekend En als de rest het er niet mee eens is ga ik zeker eens op bezoek bij Marja.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
    Verder vindt ik inderdaad ook dat er wat te weinig "NH" is. Er moet meer grondwerk gedaan worden, wat ik nu haast niet terug zie. Verder ben ik absoluut geen fan van Florien, dus haar mijden we dit jaar maar weer. Ben de vorige keer weggelopen bij haar DEMO omdat ik het zo ontzettend slecht vond.

Heb je weleens les van haar gehad? Of een les gezien? En wat vond je er dan zo slecht aan?

Ik ben namelijk erg fan van Florien en heb al meerdere weken les van haar mogen hebben en altijd naar grote tevredenheid.
    Voor ieder wat wils natuurlijk maar ik vraag me gewoon af hoe je aan deze mening komt
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten