Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 35

Topic: nh dag 2009 inschrijven nu mogelijk!!

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: nh dag 2009 inschrijven nu mogelijk!!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Anroomy
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
    Ben de vorige keer weggelopen bij haar [size=99px]DEMO [/size]omdat ik het zo ontzettend slecht vond.
    Heb je weleens les van haar gehad? Of een les gezien? <snap>
    ik vraag me gewoon af hoe je aan deze mening komt
    Door de Demo die Florien daar gaf, schrijft Knowhow. Die demo heb jij niet gezien.

Die demo was ronduit slecht; Florien liet daar een kreupel paard allerlei oefeningen doen .
    Het was gewoon een marketing-technische blunder !
    Florien wilde overbrengen, dat dit paard er nóg slechter aan toe was geweest zónder GW....

Ik ben van mening, dat je dat nimmer op déze manier kan overbrengen .
    Je publiek luistert niet, staat ondertussen te kletsen en te eten en wat uiteindelijk bij blijft,
    is de aanblik van dat kreupele paard dat zo nodig SBW en travers moet doen...
    En mensen horen gewoon NIET het praatje er omheen.

Knowhow: ik heb uiteindelijk toch les van Florien genomen ondanks de (*meerdere*!) waardeloze demo's.
    En ik vind de lessen enorm waardevol !!!
    En Florien een zeer kundige NH-paardenvrouw .
    En geloof me, ik ben vet kritisch
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik vond de demo van Florien niet slecht, overigens.
    Maar hier hebben we vorig jaar al een hele uitgebreide discussie over gevoerd op het forum.

Stacey, je bent welkom om eens langs te komen hoor!
    Ik had trouwens nog niet eens gezien dat ik gelijk ingepland stond met Chris. Hmmm, heb ik flinke concurrentie!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Klopt het gaat inderdaad om die ene DEMO Een hele grote blunder vond ik dat. Natuurlijk heb ik ook de goede verhalen van Florien gehoord en heb ik nooit bij haar gelest, dus mag ik daar ook geen mening over geven. Aan de planning te zien pakt ze het dit jaar beter aan. Zou best nog wel een keer bij haar willen lessen, alleen laten mijn portemonee en agenda het op dit moment helaas niet toe. Als enorme fan van Wim hou ik het nu dus maar even bij mijn maandelijkse Wimles bij mij op stal

Marja, ik kom zeker langs Ik ben nu bezig met yoga (zonder paard) en wil dolgraag de workshop bij je volgen. Alleen ga ik er even voor om dit op een NVVR weekend voor elkaar te krijgen. Helaas hebben we "maar" 7 weekenden per jaar waarvan "maar" 3 instructieweekenden en vaak wel 50 ideeen. En de andere commissieleden moeten er ook achter staan. Je hoort het nog wel.

Gezellig dat je ook bij Chris gaat lessen! Niks concurrentie, maar leerzaam. Met Knowie wordt er zomers veel te weinig getrained, meer bosritten, trektochten ed, dus qua oefeningen is hij niet in topconditie. Maar goed, aangezien Wim zoveel bij Chris gelest heeft vindt ik dat we minimaal 1x bij Chris moeten lessen. Leuk! Gezellig!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Euhmmmm nee ik ga niet bij Chris lessen, ik bedoelde dat mijn workshop qua tijd samenvalt met de workshop van Chris!
    En dat is jammer, dat er een grote naam tegenover mij staat. Maar ach, we zullen zien.

En ja, Chris is zeker leerzaam! Ik ben vorig jaar bij de meeste van zijn Train the Trainer lesdagen wezen kijken. Erg leuk!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006

Oja, chipz hihi, das waar ook, ben er weer lekker bij met mijn hoofd vandaag.

[size=99px]Halftopic: ik heb een halve dag les gehad van Florien (1 les Spori, 1 les Lodash, 2 lessen Susan) en ik vond het zeer waardevol en eigenlijk ronduit TOP![/size]

May the horse be with you!

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Ik vind er wel interessante workshops tussen zitten, maar qua demonstraties is het inderdaad niet echt veel, op een paar goeie na dan
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Euhmmmm nee ik ga niet bij Chris lessen, ik bedoelde dat mijn workshop qua tijd samenvalt met de workshop van Chris!
    En dat is jammer, dat er een grote naam tegenover mij staat. Maar ach, we zullen zien.

En ja, Chris is zeker leerzaam! Ik ben vorig jaar bij de meeste van zijn Train the Trainer lesdagen wezen kijken. Erg leuk!
    hoe steekt zijn workshop in elkaar met afwisseling in grondwerk/rijden?
    ik heb me namelijk met sando ingeschreven, dit is de eerste keer dat hij het drukte op zich heen krijgt en hij is al aardig snel gestresst. ook wil ik hem niet te lang rijden omdat we geen bak gewend zijn en ik toch wat te groot voor hem ben.

ben in ieder geval heel benieuwd naar en hoop dat sando mij genoeg vertrouwd om zich op mij te concentreren en niet op alles om hem heen.
    sando, mijn ruintje die het geweldig vind als hij sandokan genoemd word

voor zover ik het weet, kun je bij Chris aangeven waar je je op wilt richten..
    ik denk dat als jij liever grondwerk wilt doen, hij je niet 'dwingt' om op het paard te gaan zitten!

leuk dat je mee gaat doen!

Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Ik heb me ingeschreven voor een workshop T-touch, ben benieuwd!
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door blauwdruivje
    voor zover ik het weet, kun je bij Chris aangeven waar je je op wilt richten..
    ik denk dat als jij liever grondwerk wilt doen, hij je niet 'dwingt' om op het paard te gaan zitten!

leuk dat je mee gaat doen!
    dat mag ik niet hopen nee
    het gaat me er ook nogal om hoe gestresst sando dan is. hij is absoluut geen drukte gewend.
    ik ben er zaterdag heen geweest met m om hem te laten wennen aan wat kinderen en het terrein. dat was in ieder geval wel nodig. nog een paar keer hem daar rond laten lopen en hij zal het al wel aardig gewend zijn.

voor de rest zijn we er helemaal klaar voor, hij is nog nooit zo goed geweest als de laatste paar weken!
    sando, mijn ruintje die het geweldig vind als hij sandokan genoemd word

Hee er is weer een nieuwe workshop:

Problemen oplossen met General Horsemanship door Esther de Vries
    en nog eentje geloof ik..

volgens Esther komt General horsemanship voor natural horsemanship..

ben benieuwd!!

Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Hey Is er iemand uit omgeving Hoofddorp ergens (of me kan ophalen op A'dam centraal of schiphol evt), waarmee ik kan carpoolen? Heb namelijk een workshop t-touch.. maar m'n moeder wil dit jaar niet mee en met OV wordt wel errug duur... Anybody? Benzinekosten kunnen we delen

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    42

Ik heb me ook opgegeven voor TTouch en Centered Riding.

Rianne, helaas ligt jou plaats niet op de route anders had ik je wel op willen halen.
    Today is a perfect day to start living your dreams!

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
    Hey

Sorrie, ik woon uit de route, ik kan je dus niet helpen.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Bladwijzers

Forum Rechten