Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 61 tot 65 van de 65

Topic: parellisekte? afspl "equisense of parelli"

Forum Meubilair Marleenz's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Re:parellisekte? afspl "equisense of parelli"

Ik schrik hier een beetje van als "nieuwkomer"... Het forum dat als een warme deken voelde lijkt even op een spijkerbed...

Wat maakt dit bij iedereen los zeg...

Op een NH forum denk ik dat het mogelijk moet zijn serieus na te denken over het gevoel van iemand anders bij een bepaalde methode.. (Begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat dit niet gebeurd maar het voelt allemaal een beetje gespannen, tenminste voor mij) Merk ook dat ik het spannend vind deze post te plaatsen terwijl ik dit niet eerder zo gevoelt heb...

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf de kriebels krijg van het woord "Normals" en mij afvraag wat dat mij maakt??

Er wordt geprobeerd elkaar te overtuigen...? (terwijl ik normaal hier zo'n basis respect vind voor de manier waarop iemand iets ervaart )

Er worden deuren dicht gegooid... ?(Als dat zo is ben ik een “Believer”...Misschien verkeerd geïnterpreteerd maargoed ben er ook nog maar net en ken jullie (jammer genoeg) niet goed genoeg om hier goed over te oordelen maar neem toch de ruimte mijn ervaring neer te schrijven.)

Mensen moeten ineens voldoende kennis hebben om bepaalde dingen te mogen zeggen? (Hoe lang, bij wie , waarop gebaseerd) Dat maakt mij als nieuwkomer bijzonder onzeker...Okee Parelli voelt voor mij niet als sekte en zit inderdaad in de fase dat ik me er totaal in onder dompel en zelfs vanmorgen wakker werd uit een droom waarin Linda mij les gaf . Maar maakt dat dat ik bepaalde uitspraken niet mag doen omdat ik ervaring mis of niet gesproken of gelest heb bij voldoende instructeurs, of nog dvd s niet bekeken heb?

Ook lijkt het ineens een schande als NH er om je af te vragen hoe je er tegen aankijkt… Dat vind je immers op een topic met “Normals”
    Ik besef dat ik met deze post mij veel op de hals ga halen maar doe het toch gezien ik bij vrijwel van de bovenstaande zaken een vinkje kan zetten en miss ook wel geheel misplaatst mijn mening deel maar toch even kwijt wil hoe dit voor mij voelt…

En als ik dingen verkeerd heb geïnterpreteerd of dingen verkeerd zie hoor ik het graag!

Marleen

Stop thinking, start feeling

Hoi,

Het topic is oud. De gesprekken zijn voorbij.
    Iedereen is gegroeid en heeft geleerd. Zo gaat het meestal.

Je kunt op je spijkerbed blijven liggen of besluiten dat je warme deken prettiger was en verder genieten van dit prachtige forum.

Ik wens je een fijne dag.

Liefs
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Sorry dit wist ik niet...

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marleenz
    Sorry dit wist ik niet...
    Ha ha, excuses maken lijkt me in zijn geheel niet nodig. Het was trouwens een persoonlijke post, geen moderator post.
    Het is meer dat ik je wilde behoeden voor een naar gevoel terwijl het hier zo fijn is. Zo iets.

Liefs
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40

Ha ha, excuses maken lijkt me in zijn geheel niet nodig. Het was trouwens een persoonlijke post, geen moderator post.
    Het is meer dat ik je wilde behoeden voor een naar gevoel terwijl het hier zo fijn is. Zo iets.

Liefs
    Roos
    Tnhxz Kruip weer lekker onder de warme deken...

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Bladwijzers

Forum Rechten