Hallo
Op dinsdag 18 augustus komt Janneke buddendijk in Tilburg ( de Moer) lesgeven, mochten er nog mensen zijn die die dag in deze regio les van haar zouden willen, je kunt contact met haar opnemen.
info@jannekebuddendijk.com
Hallo
Op dinsdag 18 augustus komt Janneke buddendijk in Tilburg ( de Moer) lesgeven, mochten er nog mensen zijn die die dag in deze regio les van haar zouden willen, je kunt contact met haar opnemen.
info@jannekebuddendijk.com
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
waar geeft ze les in?
Hoi Lieke
Kijk anders even op haar site.
In grondwerk en rijden.
Zeis ooit begonnen ook bij o.a parelli, heeft nu af en toe les van Honza Blaha, doet dingen wel weer wat anders dan parelli, ze kijkt heel erg naar de relatie, afijn lees de site maar even.
Ik vindt haar erg prettig les geven, zie ook mijn verslagje in mijn dagboek.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Ik ga in ieder geval even contact met haar opnemen. Klinkt heel interessant en ben wel weer toe aan een lesje.
Is er veel overeenkomst met Erik?
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ja Janneke! Geeft fijn les, in grondwerk maar ook in rijden
Ik heb soms een mini lesje om alles weer wat bij te schaven, 2 stalgenootjes hebben ook les van haar en zijn sindsdien ook erg vooruit gegaan.
Aanrader dus![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ali, ja overeenkomsten zullen er absoluut zijn, ze zijn ooit samen begonnen vertelde ze, Erik is goed in de technische kant maar de relatiekant mis ik, die staat bij haar voorop, en hoe je met je energie subtiel kunt sturen, daar is Erik niet mee bezig tenminste niet op dat niveau is mijn ervaring.
Janneke staat open voor kritiek en als je iets niet ziet zitten doe je het gewoon niet, dat vindt ze juist prima, Erik kon bij mij nog wel eens boos reageren als ik weer eens vroeg: "ja maar waarom", hij leek zich dan af en toe persoonlijk aangevallen te voelen. Dat werkte niet altijd zo goed. Maar ik heb van Erik ook veel goede dingen geleerd.
Ik heb nog maar 1 lesje van haar gehad dus kan er verder nog niet zoveel over vertellen.
Je zou zelf eens een lesje "moeten" proberen om het verschil te ervaren.
Inge (van Joppe) heeft ook een keer les van haar gehad. mischien kan zij het verschil uitleggen .
Het is ook maar net wat jij als persoon belangrijk vindt natuurlijk.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Bladwijzers