Ik wil haar graag nog een probleempje aankaarten wat ik met Shanna al een aantal maanden (zo niet jaren) heb.
At liberty kunnen we hele leuke dingen. Maar het meest basale, dat gaat mis...
Shanna rent namelijk gegarandeerd minstens 1 keer, maar meestal veel vaker, bij me weg.
Ik heb mn hoofd er al heel veel over gebroken waar dit nu aan zou liggen en hoe ik dit op zou kunnen lossen.
het begon ooit als een rightbrained actie, daar ben ik vrij zeker van. Maar nu doet ze dit 100% leftbrained.
Parelli geeft een paar manieren hoe je erop kan reageren.
1. catching game. Maar het terugvragen is het probleem niet, ze komt als ik dat wil direct weer bij me terug, maar vertrekt ook zo weer.
2. do the opposite: wil je rennen? ga maar, en harder dan je zelf in gedachten had.
Maar Shanna is een renner, voor haar is rennen geen enkel probleem.
3. Meerennen en gek doen. Werkt wel, in de zin dat ze haar aandacht bij mij houdt, maar ze vindt het dan al gauw een errug leuk spelletje waardoor ze steeds moeilijker te sturen wordt en steeds vaker haar eigen intiatief erin gooit in de hoop dat ik met haar mee doe, ipv andersom.
Wie heeft er nog een tip om aan dit probleempje te werken. Uiteraard ga ik terug online als het te vaak gebeurd. Maar online ligt het probleem niet zo.
Bladwijzers