Wow Trea, is die zelf gemaakt?? Ziet er SUPERprofi uit!!!
Wow Trea, is die zelf gemaakt?? Ziet er SUPERprofi uit!!!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Die ziet er weer super uit zoals we van jullie mogen verwachten, wat voor stof heb je gebruikt??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hopelijk binnenkort in Trea's onderschrift:
Degelijk superblok te koop en profi dazenvallen voor weinig
Hebbuh!!!!!!!!
May the horse be with you!
JaLeo zou Leo niet zijn als hij de 'zwakke punten' van deze zelfgeknutselde dazenval van Bokt niet zou verbeteren naar eigen inzicht.
![]()
Het gaas is vervangen door dampkerende folie, de frisdrankflesjes door een bakje met een inlopende pijp, de hoepel is gevuld met zand (zodat het zaakje niet omhoogklapt bij een beetje wind) en bovenin zit een houten plaatje voor stabiliteit.
En in een boom hangen is een no-go voor Leovandaar de ijzeren paal (mét grondanker)
![]()
Nu de pukken blij maken. Vooral Dyango is favoriet bij de dazen.
Wij zijn ook bezig om er eentje te maken, als die af is zal ik ook wel wat foto's plaatsen.
Ben even benieuwd Trea; wordt de skippybal wel heet genoeg?? Ik las elders op internet dat dit niet zo wasen daardoor minder dazenvangst....
Kun je daar iets over zeggen? Ik neem tenminste aan dat hij bij jullie al hangt?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Lijkt me hetzelfde eigenlijk. Een echte boei is ook van rubber, hetzij een zwaardere kwaliteit. Ik zou niet weten wat het (eventuele) verschil in temp. zou moeten veroorzaken.Ben even benieuwd Trea; wordt de skippybal wel heet genoeg??
Maar ik heb geen echte, dus ook geen vergelijk.
Dikker plastic kan meer warmte vasthouden en daardoor wel warmer worden. Vergelijk het met het oppakken van een stuk aluminiumfolie dat in de oven heeft gelegen en het bakblik, dat in diezelfde oven lag... het aluminiumfolie raakt de warmte snel kwijt aan de omgeving.
Maarja, met een goeie zon wordt zo'n skippy-bal vast ook goed heet. En anders kun je onder jouw profi dazenvangtrechter altijd nog een boei hangen om te testen(of Leo bouwt een kacheltje eronder
met CO2 uitstoot, dat weer extra dazen aantrekt)
Ja dat klinkt wel logisch![]()
Er kan altijd nog een echte boei onder, maar eerst deze maar eens een poosje testen. Als het zo blijft waaien zal ik niet zoveel vangen. Dazen zijn foetsie.
In ieder geval bedankt voor je antwoord Trea.
Wij hebben van die jerrycannen en verder gebruiken wij zwarte matte verf. Volgens mijn vriendje wordt matte zwarte verf heter dan hoogglans (hij werkt tegenwoordig voor een schildersbedrijf)....
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Toch handy hoor zo,n handyman...die van mij is ook handy maar niet zo in voor het maken van spul voor paarden![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers