He hallo mensen,
Op het moment zit ik in letland, al 9 maand, maar in een 2 weekjes kom ik terug en per september ga ik in amsterdam wonen. Ik heb me al een keer lang geleden voorgesteld, met mijn paardje Kirsten, die nu heel zielig al een hele poos niets anders staat te doen dan mijn moeder lastig te vallen, en dus wordt het hoog tijd dat ze verhuist met mij naar amsterdam en ik flink met haar aan de slag ga. Het enige wat ik dan dus nodig heb ik les..... Ik had 1 persoon gevonden in amsterdam en een mailtje gestuurd, maar ze was 20 euro in het halve uur, en dat is voor een arme student toch wel een beetje heel erg veel..... (bianca koevoets btw)
Dusss, de vraag is, weet iemand iemand die het ook goed doet, maar misschien voor een meer crisis-vriendelijke prijs? En trouwens, ik moet haar ook nog ergens stallen, er is een kans dat ik al een mooi plekje heb, maar als iemand nou het perfecte plekje weet...... Is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Btw, voor degenen die mij van een hele poos geleden niet meer herinneren, ik ben Eelste en mijn paardje heet Kirsten, een haflingermeisje van ondertussen alweer 7 jaar die min of meer een aantal basic basics van NH kent, en waar ik verder wat mee heb aangeklooit maar niets echt serieus..... Dus, dat wordt tijd!
Oka, ik hoop wat te horen!
Eelste
Bladwijzers