Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 34

Topic: WAUW, massage door happy athlete

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

WAUW, massage door happy athlete

heeft iemand al wel eens z'n paard laten masseren door iemand van happy athlete?

Ik heb zelf al drie jaar een schouderblessure en ben er eerst zelf heen gegaan werkte echt bizar goed.

Tas heeft 2 jaar geleden een ongeluk gehad en is daarna met wat hechtwerk van de faculteit en wat chiro werk van karianne er weer super bovenop gekomen. Ik merkte wel dat ze heel erg haar achterbenen achter zich neerzet, ze stond soms echt een beetje gestrekt Moeite met vwnw lopen, ze wil het wel altijd proberen, maar gaat dan óf hals strekken en langzamer óf harder met hoofd hoog, of ze doet constant een poging, waardoor ze constant met haar hoofd heen en weer gaat.

Donderdag heb ik Tas laten masseren. Gelijk daarna wat laten lopen. Alleen maar lang en laag lopen én daarbij actiever kunnen lopen. Normaal kost dat veel moeite om haar zo te laten lopen, maar nu deed ze het bijna zelf.
    Vandaag weer geweest. Ik merkte met poetsen al dat ze veel makkelijk haar achterbenen buigt met hoeven krabben. Dat koste de laatste tijd wat moeite. Ik merkte wel dat rechts veel beter was dan links, maar links was ook veel erger, dus ik denk dat er nog wel aardig wat spierpijn zit haar billen zijn ook helemaal flubberig Ze stond ook al veel meer met haar achterbenen onder zich in rust Aan de lijn liep ze weer goed, toen ben ik er even opgegegaan. Alleen even stick en string.

Heel even geprobeerd of ik wat actief kon draven. ze liet me gewoon zitten, liep zelfs stukken vwnw en vond het geen probleem om in te buigen, gewoon uit zichzelf! Ik heb letterlijk nog nooit in dertien jaar zo zonder zadel op haar gedraafd, alleen stap en galop en een heel langzaam drafje.

Ik ben erg tevreden en dit was pas de eerste behandeling..
    Nog iemand zulke positieve ervaringen?
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Re: WAUW, massage door happy athlete

Ja, hier nog iemand met een positieve ervaring.

Ryan is vrijdag jl. voor de tweede keer behandeld door Ellen van Happy Athlete.
    Tot nu toe met goede resultaten het hoofdschudden is zelfs een paar dagen helemaal weggeweest na de eerste behandeling.

14 dagen geleden is hij voor het eerst behandeld en het schudden is ongeveer met 80% minder geworden dan voorheen.

Ben heel nieuwsgierig of ik na de tweede behandeling nog meer resultaat zie. (geen tijd voor mijn paardje vandaag helaas gehad)

Super dat Tas er ook zo positief op reageerd!
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Ik heb mezelf ook laten masseren door Ellen, mijn klachten waren na de eerste keer ook met 80% verminderd
    Ben heel benieuwd hoe het verder gaat met Tas.
    Ben ook benieuwd hoe het afloopt met het hoofdschudden

Ik zit er zeer serieus over te denken om zelf ook maar eens 'een beurt' te nemen...
    Klinkt als super resultaat!

May the horse be with you!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Wow.. dát klinkt fijn!! Die ga ik heel erg onthouden (als eigenaar van een paard dat van nature en al jaren het liefst met een gestresst hoofd in de lucht loopt)

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ja ik heb er ook al een keer aan gedacht voor snow, ben blij dat ik het nog niet gedaan heb omdat we eerst zijn vit E + selenium tekort moeten herstellen, dan ga ik zeker eens over nadenken.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Ik denk dat dit ook alleen verergerd is na dat ongeluk, de rest zal ook zijn van het gespannen met hoofd hoog rondlopen
    Na mentaal en emotioneel ontspannen, kón ze wel haar hoofd naar beneden doen, maar het fysieke wilde nog niet helemaal mee. De spieren waren echt strak, dat merk ik pas nu ze zo flubberig zijn.
    Als ik er zonder zadel op ga, zat ik altijd hard, nu zat ik een beetje zacht, echt vreemd

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Recdhtrichten helpt bij ons al een hele hoop als het gaat om het langzaam oprekken van de spieren.. .. maar als ik het zo lees is een extra helpend handje helemaal niet zo'n gek idee!

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Gaaf dathet zo goed helpt, had erook wel eens aan gedacht voor whoopie maar was een beetje sceptisch nog,maar ga toch nog eens op de site kijken.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Ik ben ook jubelend enthousiast! Donanta kon maar moeilijk galopperen, ook aan de longe. We hadden er daardoor zelfs een beetje een hekel aan gekregen. Na de 1e behandeling kon ze het wel en ook spaanse pas en schouderbinnen gingen ineens helemaal soepel. Bleek dat ze het al die tijd al lang snapte, maar dat het gewoon erg zeer deed.

Het punt is dat je als leek (en misschien kan wel niemand het) spiertrauma kunt wegtrainen. Spierverklevingen weghalen is wel iets anders dan spieren oprekken.

Voel je dus niet onkundig als zo'n behandeling blijkt 80% meer resultaat te geven dan je eigen rijkunsten. En voor je paard is het een giga opluchting. Na de behandeling dan he, want de behandeling zelf kan bereveel pijn doen. Donanta heeft getrapt en gebeten en wilde steigerend de stal verlaten, of ging haast erbij liggen. Zoveel last bleek ze al die tijd al gehad te hebben.

Ik zou niet meer zonder willen.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Bedankt voor je bericht,ik heb ook maar een mail gestuurd, maar zo,n pijn lijkt mijwel heftig hoor.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Jeetje wat een positieve verhalen! Mooi dat zoveel paarden hier zo erg mee geholpen zijn
    Ik houd het zeker even in gedachten dit

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

ja, die pijn is wel matig..
    maar ik heb zelf ook die behandeling gehad en het is inderdaad absoluut niet prettig, maar tas was erg zoet gelukkig!
    Het gaat nog steeds super, ze zit nu zo lekker en bepaalde dingen zijn gewoon als sneeuw voor de zon verdwenen. Ze kan haar achterbenen met gemak verder onderbrengen en buigen en op links loop ze een stuk makkelijker gebogen. Die rechterschouder was het ergst, qua stijfheid en pijn bij de massage.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Fijn he als je iets vindt waardoor je paard zich beter gaat voelen, ik ga morgen bellen voor een afspraak voor Whoopie.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004

Hoi,

Ik heb mijn paard 1 maal laten behandelen. Maar wel mega geschrokken van de pijn tijdens de behandeling !!!!! Hij ging erdoor trappen en bijten.
    Doordat het weer daarna erg slecht was ( bevroren bak ) is de behandeling niet meer herhaald. En ik moet eerlijk zeggen dat ik er super tegenop zie om weer opnieuw met de massages te beginnen.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten