Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 34 van de 34

Topic: WAUW, massage door happy athlete

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: WAUW, massage door happy athlete

Ja dat is het idd Monique,je pakt echt de pijnlijke knopen aan en dan iedere keer weer een stapje verder, dinsdag krijgt ze weer een behandeling en dan in principe over 6 weken weer.

Je had Whoopie vandaag moeten zien, wauw wat had ik veel paard aan mijn lijn, jeetje en omdat we rusie hadden ivm het gras deed ze niet anders dan draven en galopperen, en als je ziet wat voor rare capriolen ze dan ondertussen nog kan uithalen , wat een leningheid, en af en toe met 4 benen tegelijktijd in de lucht, ze was lekker bezig.
    Van tevoren had ze wel duidelijk spierpijn tijdens het hoefbekappen gaf ze echt pijn aan.
    Ik heb dit soort reactie,s trouwens in het verleden vaker gezien na een behandeling van de chiropracticur of ostheopaath, maar dan zag je vrij snel dat ze weer terugviel in het oude bewegingspatroon. Dus ik ben echt benieuwd of ze het nu met af en toe een behandeling zelf kan vasthouden in haar l;ijf. Want vergeleken met na de eerst behandeling zag ik haar nu ook mooi uitgestrekt draven, mooi paard heb ik toch(wel een monster)
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Het is denk ik ook belangrijk dat je idd probeert die "vastgeroeste" plekken die ze losmaakt soepel te houden. Dus de begeleiding ná is minstens zo belangrijk.
    Het is in ieder geval heel gaaf om je paard zo te zien bewegen!

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Heb dit topic even achter elkaar gelezen en het klinkt erg hoopgevend. Ben zeer benieuwd wat dit op de lange termijn bij haar doet.
    Of dat je inderdaad verbetering blijft zien.

Marleen

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Vandaag had ze even een terugslag, weer ouderwetse zeer korte drafje, dus verder maar niet gevraagd, ze was ook zeer rustig, denk dat ze gisteren veel te gek heeft gedaan. Hopelijkis het morgen weer beter.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten