Ja dat is het idd Monique,je pakt echt de pijnlijke knopen aan en dan iedere keer weer een stapje verder, dinsdag krijgt ze weer een behandeling en dan in principe over 6 weken weer.
Je had Whoopie vandaag moeten zien, wauw wat had ik veel paard aan mijn lijn, jeetje en omdat we rusie hadden ivm het gras deed ze niet anders dan draven en galopperen, en als je ziet wat voor rare capriolen ze dan ondertussen nog kan uithalen, wat een leningheid, en af en toe met 4 benen tegelijktijd in de lucht, ze was lekker bezig.
Van tevoren had ze wel duidelijk spierpijn tijdens het hoefbekappen gaf ze echt pijn aan.
Ik heb dit soort reactie,s trouwens in het verleden vaker gezien na een behandeling van de chiropracticur of ostheopaath, maar dan zag je vrij snel dat ze weer terugviel in het oude bewegingspatroon. Dus ik ben echt benieuwd of ze het nu met af en toe een behandeling zelf kan vasthouden in haar l;ijf. Want vergeleken met na de eerst behandeling zag ik haar nu ook mooi uitgestrekt draven, mooi paard heb ik toch(wel een monster)![]()
Bladwijzers