Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Paardnatuurlijke Stalling gezocht

Forumlid CooLLady's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Leeftijd
    41

Paardnatuurlijke Stalling gezocht

Hallo Allemaal,
    Ik ga misschien mijn paarden verhuizen..

Wie weet een paardvriendelijke stalling met NH mensen in de omgeving van Castricum?
    Wat natuurlijk betaalbaar is het is voor een pony en een paard!

Bij een particulier/boerderij kan natuurlijk ook(dat eigenlijk het liefst ) hoef niet perse bij het strand ofzo,zou wel leuk zijn,maar t gaat om de paardjes dus dag en nacht buiten staan is een pre

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes Milena

Aangemeld
    Mar 2005
    Leeftijd
    41

Re: Paardnatuurlijke Stalling gezocht

Niemand?
    jammer dat er geen reacties komen terwijl hier genoeg op het forum zitten die hier uit de buurt komen

Heb je marktplaats al afgezocht? Dat ik zelf zocht ben ik tot de omgeving van Heemskerk gekomen en daar stond er toen der tijd een stalling voor ruin/hengst waar ze 24/7 naar buiten konden. Ik weet niet of het echt in Castricum moet zijn?

Ik heb wel gemerkt dat het hier in de omgeving erg moeilijk is om een schuilstal te vinden waar ze 24/7 naar buiten kunnen. Succes met zoeken en geduld loont

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nainkey
    Heb je marktplaats al afgezocht? Dat ik zelf zocht ben ik tot de omgeving van Heemskerk gekomen en daar stond er toen der tijd een stalling voor ruin/hengst waar ze 24/7 naar buiten konden. Ik weet niet of het echt in Castricum moet zijn?

Ik heb wel gemerkt dat het hier in de omgeving erg moeilijk is om een schuilstal te vinden waar ze 24/7 naar buiten kunnen. Succes met zoeken en geduld loont
    En volgens mij zag ik laatst iemand die voor een shire hengst in die omgeving op zoek was naar een plekje, dus volgens mij is zij haar plekje weer kwijt.. Volgens mij is er gewoon verdomd weinig in deze regio te vinden.

Ik heb me in ieder geval suf gezocht en heb een van de weinige plekjes gevonden waar ze in de winter een schuilstal hebben. En dat is dan dus ook bij particulieren.

Ok, dat wist ik niet.
    Het is lastig. Ik heb mijn plekje gevonden door mensen te bellen en het te vragen. Misschien kun je wat rond zoeken en kom je zo iets tegen?

Aangemeld
    Mar 2005
    Leeftijd
    41

Bedankt voor jullie reactie
    Inderdaad dan moet je gewoon denk ik langs gaan bij mensen en op boerderijen en vragen naar plaats zo heb ik ook mijn huidige plek gevonden want boeren die adverteren zoieso al bijna nooit op internet ..Hoopp datt als iemand alsnog wat weet dat ff meld of pb en anders laat ik nog wel weten of ik wat gevonden heb

Milena

Ik weet niet of je al wat gevonden hebt? In Schoorl is een leuke stal, ik weet alleen niet precies hoe ver dat bij jou vandaan is..

Bladwijzers

Forum Rechten