haha ponniemiepen!
En ik mag het zeggen, ik heb een bodywarmer met Pat en Linda's handtekening hahahahaah loser!
haha ponniemiepen!
En ik mag het zeggen, ik heb een bodywarmer met Pat en Linda's handtekening hahahahaah loser!
May the horse be with you!
nou en!!!!![]()
Ohh, Mafhaf, heb jij nog geen Equiplay T-shirt met mooie suus op de achterkant?
Schandalig![]()
Kan er nog steeds zo'n forum t shirt besteld worden? Zo ja, dan wil ik die ook wel voor het geval ik eerdaags mezelf wel kan vertonen op een demo. Moet alleen nog wachten op mijn tools, want heb nog geen foto van Amon met touwhalster. Maar die komen zeker![]()
Sorry was ff offtopic![]()
www.crystal-carving.com
Jahoor, iedereen kan een Tshirt bestellen van het forum.
Ik heb ze indertijd voor de Equitana gemaakt en toen kon het heel goedkoop omdat ik 10 shirts tegelijk had gekocht.
Maar een Tshirt met jouw paard erop kost nu ongeveer € 4,50
Ook is het mogelijk dat ik alleen de velletjes opstuur waarop de foto en het logo gedrukt zijn, zodat je ze zelf op een Tshirt naar keuze kunt strijken (Wel lichte kleur, anders zie je de foto niet meer) Dat kost dan €2,- inclusief verzendkosten. Mits je wel beide logo's opstrijkt![]()
Goeie vraag lijkt mij ook wel leuk zo'n shirt we mogen tenslotte dit forum wel
een beetje promoten.
Hihi, leuk dat jullie zo enthousiast zijn!
Je kan het gelijk als 'handtekening-verzamelshirt' gebruiken, want ook ik heb er al diverse handtekeningen op staan.
Stuur gewoon ff een goede foto op A5 formaat (zo hoog mogelijke kwaliteit) naar callippo@gmail.com
Dr waren trouwens mega veel Normals op de demo. Ik denk dat 90% daar nog nooit van Parelli gehoord had.
En heel grappig: toen Eddy de driving game ging uitleggen, Lorraine niet reageerde bij fase 1-2-3 'op zn paards' en Eddy dus de paarden-fase 4 gaf = zachte trap met zijn voet tegen de borst van het paard, riep iedereen "AAHHHHH!" Echt ZO grappig![]()
Ze dachten natuurlijk die Eddy Modde doet aan dierenmishandeling, hahaha
KoopieOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
, en ik ga niks opstrijken hihi, voor die 4,50 wil ik straks twee promoshirts met Amon erop, 1 voor mijn lieffie en 1 voor mij, oooo en misschien wil Nienke ook wel met Amon rondrennen, dan worden het er drie
, laat de demo's dan maar komen, wij zijn er dan ook klaar voor
![]()
www.crystal-carving.com
Haha dat zei mn moeder laatst ook toen ik met de zijkant van mn voet borus naar achteren bonjourde. "Fitna niet trappen!! Hij is zo braaf!!"Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ja idd, hij stond heel braaf stil. Maar dat was nou net niet wat ik bedoeldeDaarnaast was Borusje niet onder de indruk, dus kreeg hij er een mep met het touw achterna.
Vreemd te horen dat het paard van een 3 sterren instruc. niet reageert op fase 3...
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
hoi sandra, leuk je weer eens te zien, ik vond dat paard van Eddy echt vreselijk er uit zien, heel scharminkelig, dun ielig, en zoals dat zadel er op lag, echt veels te ver naar voren, zag er niet uit...Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
het was mijn eerste keer dat ik een demo van eddy zag en ik had idd ook geen WAUW-gevoel ofzo, paardje deed het best netjes hoor en voor leken is het vast indrukwekkend, mijn vrindinnetje dat mee was, een maagd op parelli gebied was ook niet echt onder de indruk, maar wel genoeg getriggert door het hele concept om vandaag samen de eerste games te doen met haar paard...
gr marja
Ach, in vergelijking met Khani zag Lorrain er nog prima uit hoor!
Het was gewoon een ultieme L1 demo (net zoals zijn perfecte L1 cursus laatst, haha)
Maar helaas, voor de doorgewinterde PNH student zijn demo's helaas geen fun meer om naar te kijken. Denk niet dat ik in het vervolg nog naar een demo ga.
Misschien als Suus en ik weer meedoen?
May the horse be with you!
Nee, want jou zie ik ook wel op de playday.
Hoewel, als persoonlijke support kom ik dan natuurlijk wel kijken he. Mits er meer forumleden gaanEnne, mag ik dan niet als jouw groom mee?
![]()
Bladwijzers