-
Forum Meubilair
Re: Dinsdag avond (26 april) een gratis demo van Eddy?
Helaas, tis niet ver van hier, maar ik moet werken vanavond
-
Forum Meubilair
hey allemaal een savvystring omdoen he! zoals de traditie is. Helaas... ik heb n savvystring in de auto liggen en die staat momenteel in Drenthe... Ik kom met een blauw seicento'tje.
hm, hoe herkennen we elkaar dan? ik doe mn lichtblauwe halve petje wel op.
-
Forum Meubilair
Ohja, goed dat je het zegt, de savvy string!
Ik ben er dus ook bij, samen met mijn verzorgmeisje Annemoon.
Enne, trek je forum-shirt aan, als je die hebt 
Om op de knhs site te komen: kijk op http://www.parelli.nl op de kalender en klik op KNHS achter de demo op deze datum.
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Forum Meubilair
ik zal er zijn. MET mn forum t-shirt, wit t-shirt met equiplay en een foto van galand erop.
-
Forum Meubilair
Ik kon gisteren niet boehoeeeee
, maar ben natuurlijk reuze benieuwd hoe het is geweest, dus kom op met de verslagen (liefst met foto/film reportage
)
-
Forum Meubilair
Hoi hoi. Een foto en film reportage kan ik helaas niet geven. Wel een verslag(je).
Voor de demo begon (pas om 8 uur ipv om 7 uur, dus ik heb een uur moeten luisteren naar een tuttebel in een mantelpakje, van de KNHS, en me zitten irriteren aan de rotkleine stands waar de paardjes instonden van de manege)
Afijn opeens hoor ik achter me: Huh, SANDRA???? Hihi, kom ik iemand tegen van het forum. da's grappig, Marja van Volensky, dus niet die van Atli he. Even bijgebabbeld natuurlijk. Toen kwam Eveline er ook nog bij met haar evrzorgertje waarvan ik eerlijk gezegd de naam vergeten ben.
Eddy had een, voor mij, nieuw paard bij zich, Lorrain. Ik vond haar eigenlijk net zo lelijk als Opère, maar ze deed alles wel heel netjes. Ze was wat minder ver gevordert als Opère, dat kon je wel zien. Verder deed er nog een begin L2er mee, ene Amber met een prachtige KWPNer. Wat ze deed was niet veel bijzonders, maar goed... voor mensen die de eerste keer zoiets zien is het vast wel indrukwekkend.
Eddy hield zijn standaard praatje over rightbrained en leftbrained, en de 7 games. Ik hoorde wel een paar nieuwe uitspraken die hij blijkbaar in Amerika heeft geleerd. ik vond wel dat hij Lorrain prachtig zijwaarts kon laten gaan hoor, daar kan ik nog wel een puntje aan zuigen, poeh!
Afijn, na de demo gingen we opzoek naar Dimitri van dit forum, die gezegd had te komen met een blauwe schildersbus. ondanks dat deze bus pontificaal op de inrit stond heb ik hem nooit gezien, maar goed. Hoe herken je iemand die je nooit gezien hebt??? Naja, Evi en ik droegen allebei een forumt-shirt dus liepen we overal maar langs en vroegen aan iedereen of zij toevallig van het forum waren. We pikten er vooral giechelmeiden uit, hihi. en jawel, uiteindelijk zette iemand grote ogen op en zei: eh ja, en wie ben jij dan wel??? dat was "dimitri" dus. of liever gezegd; de verzorger van dimitri. Even leuk kennis gemaakt, praatje hier, praatje daar en wat foldertjes van equiplay uitdelen en toen op weg naar huis.
-
Forum Meubilair
Nou, het viel wel mee hoor, want de demo was uiteindelijk maar een uurtje.
Eddy liet alleen Level 1 dingen zien, dus het was ook alles behalve spectaculair en de 'wauw' factor ontbrak al helemaal.
Hij heeft de theorie verteld en in sneltreinvaart de games laten zien. Mn verzorgmeisje was mee en zij vond het erg leerzaam om het zo in 1 verhaal te horen (in het Nederlands) en om alle games weer ff te zien.
10% korting bij
-
Forum Meubilair
Bedankt voor de verslagen. Zo te horen heb ik dus niks gemist.
-
Forum Meubilair
Jawel, een gezellig avondje met Sandra en mij! 
Want Sannie en ik hebben de hele demo gezellig gekletst en dat was ook wat waard
10% korting bij
-
Forum Meubilair
<Streng wijzend vingertje>Kletsen tijdens de demo? Foei! Voortaan wel goed opletten he meiden! </Streng wijzend vingertje>
-
Forum Meubilair
Nou toch ben ik blij dat het niet zo spectaculair was, hooguit om de gemiste ontmoetingen kan ik dan rouwig zijn dat ik niet kon komen.
Wel jammer dat mensen ver hebben moeten rijden voor 1 uurtje Level1 demo, je zou toch meer verwachten van een demo van Eddy
-
Forum Meubilair
Hahah, je hebt gelijk Marja. Wij hebben een bad attitude! 
Ach, die demo's kunnen we nu toch wel dromen he. Op een enkele leuke opmerking na was er uiteraard niets nieuws onder de zon. Maar het is gewoon leuk om weer ff te kletsen met wat mensen. En voor Annemoon was het zeker leerzaam. Hehehe, hoef ik haar die hele theorie niet te vertellen
10% korting bij
-
...dan zal ik toch ook wat info geven..ik vond het erg gezellig!..hahahahaha..heb een hoop oude bekende gezien..gelijk wat telefoonnr. uitgewisseld...en ff gezellig gekletst met Amber, haar heb ik de vorige keer ontmoet toen ik mee was met curcus, echt een leuke meid!...en ik had van haar ook te horen gekregen dat ze hier mee mocht doen met een demo, zodoende...heb gelijk wat info nog gevraagt aan meneer Modde...was erg leuk!..het paardje wat die nu bij zich had gaat Bianca(die in israel zit)..van hem lenen om in juli?(hang me er niet aan vast).. om level twee te halen..hoop ze!..en wij natuurlijk ook!...dan komt ze 2 weken naar nederland, dus ik heb gelijk aan haar doorgegeven dat ze een droppie van een paardje in haar handen krijgt..maar goed, nog wat dingen gevraagd als beginnend tuttebelletje...mn stalgenootjes ook!..dus voor ons een gezellig en infomatief avondje..maar ik kan begrijpen dat als je al wat verder bent, dat dit gesneden koek was!...
ooow en had was iid mijn bus die daar zo midden op het erf stond..nog mn leuke hondje gezien??..zat in de auto op me te wachten!
-
..ooowww, Sandra..erg leuk om je een keer ontmoet te hebben..maar misschien kan je begrijpen dat ik een beetje vreemd stond te kijken toen er iemand naar me toen kwam, helemaal bepakt en bezakt..petje op, t shirt helemaal vol met van alles, handtekening heb ik gezien??..weet ik allemaal niet!..op me af kwam, moest je eerst een goed bekijken!!..hahahahaha..en ja!..wij zijn echt een stel ouwe kipkakkel.t.r.u.t.j.e.s..dus ons vind je snel!..
en ik zag een mooi kaartje achter mn ruitenwisser, bedankt daarvoor..echt leuk om te zien..maar ja!..ik weet jullie al te vinden!
-
Forum Meubilair
eh dat is dus het FORUM-T-shirt. Met een prachtige foto van Galand en mij op de achterkant, logootje van evelines winkeltje op e voorkant en een stel handtekeningen van Urs Heer (4-sterren instructeur uit Zwitserland), Birger (ex 4 sterreninstructeur uit duitsland) en Nora (mijn grote voorbeeld). Ben ik dus erg trots op, hihi.
Nu eddy's handtekening nog... nah laat maar. doe Birger en eddy maar niet op 1 shirt.
Forum Rechten