Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Interessante clinicdag in Barneveld

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Interessante clinicdag in Barneveld

Deze info vond ik op een andere site, misschien interessant voor sommige mensen uit Midden Nederland? De toegangsprijs is in elk geval niet iets om het voor te laten. Ik weet nog niet of ik zelf tijd heb, maar denk er iig over na om heen te gaan...

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door iemand op natuurlijk ruiterschap
    Zaterdag 14 mei organiseert PTC+ te Barneveld een evenement over de holistische kijk op paarden! Het evenement zal beginnen om half 10 in de morgen en eindigen om omstreeks half 4 's middags.

In de ochtend zijn er verschillende professionele sprekers die onder andere vertellen over Equine Shiatsu (Tista Cramer), Natuurgeneeswijzen in het algemeen (Margriet Cremers-Dudok van Heel), Acupunctuur (Charlotte Willekens) en Homeopathie (School voor Homeopathie Paarden). In de middag zijn er een tweetal praktijkvoorbeelden en krijgt de bezoeker de kans om verschillende stands te bezoeken om informatie te krijgen van de diverse sprekers en hun instellingen.

De kosten voor deze dag zijn € 12,50 en voor studenten € 10,00 (op vertoon van studentenkaart).

Andere aankomende evenementen zijn; “Klassieke dressuur en werken aan de lange lijnen” door Bastiaan de Recht op zaterdag 28 mei. “Valtraining voor ruiters”, leren vallen van je paard en het leren voorkomen vallen van je paard. Dit evenement vindt plaats op zaterdag 4 juni.

Voor meer informatie en aanmelden kunt u terecht bij:

Heleen Busscher heleenbusscher@hotmail.com of tel: 06-43563619
    Na aanmelding ontvangt u een bevestiging en een routebeschrijving naar het paardencentrum van PTC+ te Barneveld.

Graag tot ziens op zaterdag 14 mei!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

pasterza
    Guest

Re: Interessante clinicdag in Barneveld

De kosten voor deze dag zijn € 12,50 en voor studenten € 10,00 (op vertoon van studentenkaart
    Wanneer ben je eigenlijk student? Ben je dat wanneer je een parelli-pakket hebt die niet tweedehands is of ben je student als je in het bezit bent van een Savvy Card?
    Wat is die studentenkaart eigenlijk?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ehh, het is voor school-studenten, dus de kaart van je universiteit of hogeschool moet je meenemen. Het is namelijk geen Parelli evenement

pasterza
    Guest

Oeps..!
    Maarrem wanneer ben je eigenlijk parelli-student dan?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Als je Parelli studeert, haha.
    En volgens pnh-nl waarschijnlijk als je een Savvy-club-card hebt, of je L1 gehaald hebt ofzo.

En cursuussen volgt! Eveline toch, foei!

Wie gaat er mee vallen (ik wil nog wel een cursusje tenzij ik op vakantie ben dan)?

May the horse be with you!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Vallen heb ik al een keer gedaan
    Zit bovendien dat weekend met mn ouders en zusje + aanhang in de Ardennen.

Hallo allemaal! We vinden het erg leuk om ons bericht over de evenementen op dit forum terug te zien! We proberen namelijk door middel van forums zoveel mogelijk mensen te bereiken! Het klopt dat school-studenten korting krijgen! Mochten jullie nog vragen hebben dan kunnen jullie ze via deze site of per mail (heleenbusscher@hotmail.com) stellen! Groetjes de organisatoren Heleen Busscher en Martine Schippers

Bladwijzers

Forum Rechten