Beste forumleden,
Aangezien Diana en ik al een tijdje met het idee rondliepen dat het ons leuk leek om eens een playday mee te maken, maar we zelf nog niet mobiel zijn (trailer staat wel in de planning maar duurt nog even), hadden we gedacht om een eigen playday te organiseren bij Droo en Binkie in de wei.
Bij deze zou ik graag willen weten of er mensen zijn die interesse hebben om naar onze playday te komen. Wij kunnen op de volgende data (valt allemaal op een zaterdag). Als je interesse hebt, graag aangeven welke data het beste voor jou uitkomt![]()
4 juli
15 augustus
22 augustus
29 augustus
Lokatie: Bruinisse (voor het adres kun je me pb'en, het is namelijk niet ons eigen adres)![]()
We hebben tot onze beschikking: 4 pionnen, 4 tonnen, een zeil, een 'was-straat', een trekkerband, springblokken en balkjes en een bal. Verder is Roosmarijn (nieuw op het forum) bereid om ook nog wat pionnen, een bal e.d. mee te nemen.
Tot nu toe zijn er de volgende enthousiastelingen:
Diana met Binkie
Roosmarijn met Jolien of Zaranza
Manon met Bries
Linda met Droo
Ik denk dat 8 paarden het maximum is, als je lekker wilt spelen en rijden zonder elkaar al teveel voor de voeten te lopen![]()
Het maakt niet uit hoe ver je bent met Parelli-en, het natuurlijk vooral om de lol!!!![]()
![]()
Hopelijk ben jij er ook bij![]()
Bladwijzers