Wauw, gefeliciteerd!!!
Geef je nu zelf ook les? En toevallig ook in het Antwerpse?![]()
Wauw, gefeliciteerd!!!
Geef je nu zelf ook les? En toevallig ook in het Antwerpse?![]()
Don't dream your life, live your dream!
Je hebt pbOorspronkelijk Geplaatst door Parel
![]()
Horses and Live, It's all the same to me...
Gefeliciteerd Jarno!!! Lekker hoor!!!![]()
![]()
Je gaat voor instructeur toch? Je had de 6 wkn US toch ook al gehad??
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Yep, ik ga voor instructeur. Voor ik de instructeurs opleiding begin ga ik eerst nog een week naar Montana bij Buck Brannaman om daar een horsemanship/cow working clinic te volgen.Wanneer de instructeurs opleiding begint weet ik nog niet, ze zouden het deze maand bekend maken (maar dat zeiden ze in januari ook al).Oorspronkelijk Geplaatst door issiem
Ik zag je adv. op Kapaza![]()
Go for it!!!!!
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Gefeliciteerd Jarno!Op naar level 4 en naar je instructeursdiploma!
![]()
Naar Buck Brannaman, wow man dat is gaaf!
Zeg dat wel! GAAF!Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Gefeliciteerd!!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Wat goed joh! Leuk ook dat Pat het heeft beoordeeld, geeft toch iets extra speciaals eraan. Had hij nog commentaar voor je?
Gefeliciteerd! Heb je level 3 met je eigen paard gehaald of met meerdere?
Ik heb level 3 gehaald enkel met Babord. Het paard waardoor ik Parelli ben beginnen doen.Oorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
Het enige als commentaar dat ik kreeg was dat ik flying lead changes moest doen voor level 4 te halen. Ik kan flying lead changes maar nog niet consequent (soms springt hij vanachter iets later) en aangezien ik maar voor level 3 ging heb ik ze niet op film gezet.
Bladwijzers