Ik had deze dvd al maanden in huis, maar had em niet echt nodig, omdat Indy nou juist niet sneller moetmaar nu we wally hebben is het een ander verhaal.
Dus een week terug deze dvd eens uitgebreid bekeken. Maar nu zit ik met een probleem: ik heb totaal geen woordenschat binnen het engelse auto-jargon. Dus al die vergijkingen met auto-onderdelen die hij doet, kreeg ik vrij weinig van binnen, ondanks dat ik een behoorlijk mondje engels spreek.![]()
Ik snap eruit dat je een 'vroem'effect moet creeren, en dat je dat o.a kunt doen door binnen een bepaalde gang tempowisselingen te maken, en dat te doen d.m.v je energie.
Maar......als ik tijdens het stappen heel veel energie creer en enthousiast met wally mee ga bewegen dan....gaat hij echt niet harder stappen hoor..![]()
En ja... ik heb dat geprobeerd![]()
Dus... kan iemand mij dit uitleggen? ik heb er nl een beetje moeite mee met wally: hij reageert heel netjes op de fases, maar hij gaat binnen die gangen echt zo langzaam mogelijk, en stopt ook zo snel mogelijk weer: als ik hem laat draven gaat hij netjes op fase 1 of 2, soms 3, maar na 5 passen gaat hij weer stappen. En nu?
Hoe kan ik die dvd hierop toepassen? Of heeft iemand andere ideeen om hem te leren dat hij in die bepaalde gang hoort te blijven?
[size=99px]t' is toch zooooo wennen he, zo'n eigen LB ineens[/size]
Bladwijzers