-
Actief Forumlid
Re: Schoftwond door eczeemdeken
Er zit geen sluiting aan de voorkant van de deken, dan zou ik de voorkant van de deken in moeten nemen. Ik heb nu de kleinere bij de borst wat wijder gemaakt d.m.v. extra elastiek en 2 stukken stof er tussen gezet. Ziet er best kunstig uit zo
En een stukje schapenvacht op het schoftdeel gemaakt. Tot nu toe werkt het goed alleen moet voor langere termijn wel een echt goed passende deken hebben.
De Rambo heb ik inderdaad wel overwogen alleen vind ik de stof daar zo stug van en ben bang dat ze daar ook weer plekken van krijgt... Ik ga even afwachten wat er uit het mailtje aan de Equismart deken mensen komt
-
Ik heb erheen gemailt. Nu is afwachten wanneer ik iets terug krijg, hopelijk snel
en hoop helemaal dat het mogelijk is 
als ik iets weet zet ik het hier neer
-
Actief Forumlid
in de rambo zit satijn aan de binnenkant
bij Sita zit hij zelfs redelijk krap en zij heeft er nog nooit plekken van gekregen. manen blijven er ook mooi onder...
-
Nou een stukje stof opsturen doen ze neit
wel mag je de deken binnen 7 dagen terugsturen als hij niet zit of niet goed bevalt
wel jammer maar goed, ik ga hem dus niet zomaar bestellen
-
Actief Forumlid
Dat is inderdaad jammer zeg! Dan ga ik er nog eens goed over nadenken en van de winter vast sparen. Met die ik nu heb kan ik deze zomer nog wel maar daarna heb ik toch een nieuwe nodig. Dus misschien voor volgend jaar dan. Bedankt iig voor het mailen!
-
Actief Forumlid
Kwam trouwens in mijn speurtocht weer een andere deken tegen die me ook wel aanstaat:
http://www.fly-free.nl/site/index.php?o ... e&Itemid=1
Die hoeft niet over het hoofd van je paard en hij lijkt me ook goed voor paarden met een hoge schoft omdat de 'halssluiting/verstelmogelijkheid' of hoe je het ook noemt, niet op de schoft rust. Heb ze gelijk gemailt, zie namelijk geen prijzen op de site staan...
-
Actief Forumlid
je moet in de onlineshop kijken
140 €, tenzij voor een shetje ofzo. en de maskers zijn vanaf 35
-
Actief Forumlid
Ojaa na lang zoeken gevonden
Wat vinden jullie van deze deken?
Forum Rechten