Grondwerken fase 1 zijn gestart: het trekken van een gleuf voor water en elektriciteit in de stal.
heel de wei staat nu (bijna) op zijn kop, ' t is geen zicht maar woensdag komen ze alles terug dichtgooien. Dus beterschap in zicht...
Grondwerken fase 1 zijn gestart: het trekken van een gleuf voor water en elektriciteit in de stal.
heel de wei staat nu (bijna) op zijn kop, ' t is geen zicht maar woensdag komen ze alles terug dichtgooien. Dus beterschap in zicht...
"Dromen komen uit..."
Wat omgelooflijk gaaf dat jullie je eigen weide in kunne richten. Bij ons op pension moeten de paardjes het jammer genoeg doen met een kleine hectare met z'n drieen. En vinden mij maar een rare vogel dat ik de mijne ook in de winter buiten laat staan.(dat is toch zielig?)
Ik vind het echt leuk om te zien wat jullie gaan doen en ben ook zeker benieuwd naar meer foto's als het werk vordert!!
Waarom nu regen, de kraanwerken vallen letterlijk in het water
![]()
"Dromen komen uit..."
Omdat de wei dringend water nodig had om mooi te kunnen groeienOorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
![]()
Ach Liesbet, na regen komt zonneschijn (leterlijk dan). Komt allemaal wel goed, maar ja geduld is een....![]()
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Denk jij dat ik maandag met de auto de wei op kan rijden, nu na die regen...
Ik vrees er een beetje voor.
De werken zien er verder super uit, jammer van het slechte weer natuurlijk. Maar dat komt allemaal wel goed hoor! Geen paniek.
ik bel je zondag nog wel, dan laat ik Jan eerst kijken of het kan...Denk jij dat ik maandag met de auto de wei op kan rijden, nu na die regen...
"Dromen komen uit..."
Wat is nu de oplossing geworden die jullie gaan maken?
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
mijn inzending (die helaas wel een paar dagjes te laat was...) zet ik hier alvast op!
ik heb twee mogelijkheden bekeken, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar 1.
Ik las pas gisteren in dit topic dat Jan liever niet dat pad rondom de wei heeft. Dan zou volgens mijn plannen wel het onderste perceeltje tot aan de rand kunnen lopen, en misschien enkel het bovenste los, allebei een beetje toegeven? Of bij het bovenste perceel enkel aan de zijkanten paden en de twee stukken feitelijk wel aan elkaar maar met een afsluiting ertussen zodat je toch twee percelen behoudt...
Ik ben iig ook benieuwd wat het uiteindelijk wordt.....!
xxx julieke
dankjewel Lies
mja weet je, een pad ertussen en errond zou handig zijn, omdat je dan in de winter selectief paden kunt sluiten of openen om bepaalde delen te sparen als het te modderig ligt. Als je aan de piste aan beide zijden wel een pad doet, scheelt dat ook nog wel, dan kan je ook nog het éne of het andere sluiten.
xxx julieke
Prachtig Julie, je bent de winnaar!
De prijs komt jouw kant uit !!!!
"Dromen komen uit..."
Dankjewel Liesbet!!
xxx julieke
Bladwijzers