Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Structuur?

  1. #1
    Actief Forumlid Marlies's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    184

    Structuur?

    Hallo,

    Ik snap de structuur van alle dvd's en pakketten niet zo goed vrees ik.
    Ik ken de succes serie.
    Maar dan zijn er nog 4 Patterns (wat zijn dit, wat wordt erin aangeleerd, welk niveau?)
    en 'Liberty en Horsebehaviour' (ik veronderstel dat dit ook een pakket is, maar Liberty zat toch ook al bij de patterns?
    wat houdt dit pakket dan in? en is dit een werkpakket (met oefeningen enzo) of eerder een studie pakket zoals horsenality?)

    Ik hoop dat er iemand me kan uitleggen wat nu eigenlijk wat is en wat de inhoud is...

    Alvast bedankt!
    Marlies
    Life's beautiful!! You just have to see it!

  2. #2
    Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    2.129
    Dagboek Berichten
    1

    Re: Structuur?

    Ben je lid van de savvy club? daar staat het allemaal uitgelegd

    nee hoor, ik zal even een poging wagen. De succes series zijn de "language" als het ware. De principes en concepten worden hier uitgelegd. De patterns zijn de oefeningen. In die dvd's kan je zien hoe pat bepaalde oefeningen opbouwt van level 1 naar level 4. De savvy club is er voor support en extra uitleg. Alle kleine taakjes en dingetjes worden uitgelegd, als je meer uitleg nodig hebt hoe je precies iets moet doen etc. Op de site staan de meeste dvd stukjes van het level 1 en 2 pakket online.

    Liberty en horsebehavior is een extra pakket voor extra verdieping. Heel uitgebreid, hoe lees ik m'n paard, wat zie ik, wat doe ik ermee, etc. Ik denk dat als je de horsenality goed begrijpt en je kijkt een aantal aanvullende filmpjes op de savvy club site (over horsenality, confidence/unconfidence), dat je dan dit pakket niet perse hoeft te zien.

    Mijn advies wordt lid van de savvy club. Kosten zijn per maand (geloof met de koers zo'n 14 euro). je kan op elk moment weer stoppen en je kan alle filmpjes on line zien... en dat is heel heel veel. Ik ben erg fanatiek en ik heb ze nog lang niet allemaal gezien
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

  3. #3
    Actief Forumlid Marlies's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    184

    Re: Structuur?

    Bedankt Sanne!

    Over de savvy Club, moet je dan lid worden voor een jaar ofzo?
    Of is dat per maand? Kan je dat makkelijk opzeggen?
    En krijg je dan elke maand zo'n Dvd'tje (issue ...)?
    Life's beautiful!! You just have to see it!

  4. #4

    Re: Structuur?

    van de savvy club moet je lid worden per jaar geloof ik. Als je met creditcard betaalt dan wordt er iedere maand het bedrag afgeschreven (omgerekend iets van 13 euro geloof ik) en heb je die niet, dan betaal je een jaar in 1x. Je ontvangt dan iedere maand een tijdschrift of dvd.
    Don't make or teach assumptions

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •