Ja ja deze keer heb ik een keer opgelet en we staan op 398.....
Nog even en we hebben 400 leuke NH mensen online op een plek....
![]()
Ja ja deze keer heb ik een keer opgelet en we staan op 398.....
Nog even en we hebben 400 leuke NH mensen online op een plek....
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Das niet gering. Tijd voor een feestje......![]()
Zoveel mensen, zoveel kennis, zoveel verwante zielen ... Dit forum is toch een prachtige ontmoetingsplaats, nietwaar?
Docendo discimus
nou inderdaad. Elke mijlpaal weer denk ik: nooit verwacht dat het forum zo uit zou groeien. dat zal ongetwijfeld komen door de promo-t-shirts he
Ben benieuwd hoe groot dit forum nog wordt. Soms denk ik weleens: toen we nog zo klein waren was het clubje wel lekker kleinschalig en kende je elkaar goed en zo (en was alles makkelijk bij te lezen), maar als ik denk aan al die mensen die ik er nu bij heb leren kennen is het ook wel leuk dat het forum zo is uitgegroeid. Keep up the good work.
Nou, het hoeft niet eens 2 dagen meer te duren.
Net heeft zich 2x dezelfde persoon aangemeld, dus nu zitten we ineens op 400 leden. Maar ik zal die 1e naam van deze persoon ff wissen, zodat er nog een kans is voor iemand om op een eerlijke manier de 400e te worden!
He, we hebben net de 1e verjaardag van het forum vergeten te vieren. Dat was namelijk 13 april.
Wel leuk dat we in een klein jaar dat het forum bestaat al bijna 400 leden en 18500 berichten hebben!
Geweldig, nietwaar! Allez, niet dat we de verjaardag vergeten zijn, maar wel de rijke inhoud van dit forum. Een dikke pluim voor iedereen!!
Docendo discimus
Daar maak ik een dansje voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
samen dansen, carla?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gezellie, een dansje voor dit leuke forum mag zeker gemaakt worden![]()
![]()
![]()
Jaahhh, 400 leden!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hm, ik ben de kleinste danseres...
Gefeliciteerd, het is trouwens kennisje van me die zich heeft aangemeld.
proficiat forum![]()
en al 400 leden, dat gaat vooruit.
t'is hier echt wel een gezellige plek, ik heb hier al supper veel hulp gehad. anders was ik nu misschien nog aan het proberen om de circlinggame erin te krijgen![]()
Gefeliciteerd allemaal, was net op tijd binnen om dit heugelijke feit mee te vieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()