Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: [L1] Squeeze game

Actief Forumlid Apple's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

[L1] Squeeze game

Vandaag begonnen met de squeeze game.

Tussen hek en mezelf paard laten lopen. Gaat prima. Opening ook steeds smaller gemaakt.

Wat ik alleen niet snap is hoe je na de squeez het paard weer in jouw richting zet. Het boekje is daar niet helemaal duidelijk over (veel uitleg over hoe het paard door de squeez moet, maar weinig over het keerpunt).

Achterhand naar buiten zetten? Daar is het hek, dus dan botst ie met zn kont op het hek.

Iemand tips?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: [L1] Squeeze game

Je laat het paard ietsje in een half cirkeltje lopen nadat hij is 'gesqueezed' en dan kun je wel gewoon de achterhand wegdriven.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Je paard loopt door de nauwe doorgang (langs het hek), komt op een gegeven moment richting einde van het touw, waardoor neus vanzelf naar binnen zal moeten komen en dan heb je mooi gelegenheid om die kont te drijven. Later weet je paard wat er komen gaat. Veel paarden maken uiteindelijk zelf helemaal de squeeze af tot en met netjes recht voor je staan en wachten. Zonder dat je eigenlijk nog iets hoeft te doen. Ook at liberty. Leuk he?

May the horse be with you!

Actief Forumlid Apple's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Dat klinkt logisch

Ik ga er vandaag weer mee aan de slag

(in de binnenbak staat nog een parcours voor een behendigheidswedstrijd compleet met zeil over de grond en houten plankier , eens kijken hoe ver ik daarmee kom ).

Bladwijzers

Forum Rechten