Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Cavalesse bij zomereczeem

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2005

Cavalesse bij zomereczeem

Is er hier iemand bekend met Cavalesse http://vets4petz.nl/cavalesse-managementpack-p-991.html

In eerst instantie leek het me de moeite waard om het gewoon uit te proberen maar toen ik verder nadacht over dit gedeelte;

De natuurlijke bestandelen van Cavalesse:

verminderen de afgifte van histamine
    onderdrukken de allergische reactie
    verminderen ontstekingsreacties.

begon ik toch te twijfelen. Iets wat de afgifte van histamine onderdrukt is volgens mij een antihistamine en dat kan ik alleen maar plaatsen bij synthetische middelen (medicijn dus). Mss is er hier iemand die een voorbeeld weet van een natuurlijke antihistamine en wat kan er ook alweer gebeuren als je je pony antihistamine (medicijn) geeft.

Ben ondertussen zo gaar van het gezoek naar een oplossing (buiten een deken) voor het zomereczeem van Sun, dat ik niet helder meer kan denken
    Groetjes ingrid

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Cavalesse bij zomereczeem

Ik kan op de site helemaal niet ontdekken wat er in zit, behalve dat het 'natuurlijk' zou zijn, en 'vitaminen'. Mij te vaag! Misschien eens navragen bij de fabrikant wat er nou precies in zit?

Re: Cavalesse bij zomereczeem

Ik ben nu bezig met het geven van drainagecompositum. Ik hoor er goede verhalen over, dus wie weet...

Bladwijzers

Forum Rechten