Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Links wel en rechts niet?!?

  1. #1
    Actief Forumlid liene's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Zutphen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.209

    Links wel en rechts niet?!?

    Al een paar keer is me opgevallen dat Evita mij accepteerd aan haar linkerzijde maar zodra ik aan de rechterkant wil gaan staan wordt ze gewoon een beetje nijdig/dreigen.

    Ik weet niet goed waar dit vandaan zou kunnen komen... Ik heb al naar haar reflex in haar rechter oog gekeken, ik dacht misschien ziet ze met dat iets minder maar die indruk kreeg ik niet. Misschien dat iemand van jullie een idee heeft waarom ze dit doet of tips heeft hoe ik dit het beste kan oplossen?

    Groetjes Evelien
    De beste manier om te betalen voor een mooi moment is te genieten.


  2. #2
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re: Links wel en rechts niet?!?

    Oefenen, oefenen, oefenen!
    Paarden zijn gewend om vanaf de linkerkant benaderd te worden, zoals dat over het algemeen gebeurt (links leiden, links opstappen en afstappen). Rechts geeft ze een totaal nieuwe, andere dimensie die ze niet gewend zijn. Ze worden er onzeker van.

    Ik merkte het bij Stella ook weer bij het trailerladen. De ene kant ging goed, maar als ik dan aan de andere kant van de klep ging staan kon ik overnieuw beginnen.
    Started!

  3. #3

    Re: Links wel en rechts niet?!?

    Same here: de eerste keren dat ik Spori vroeg om links van mij te lopen, vond hij dat ook buitengewoon vreemd, ongepast en raar. Nu is hij het wel gewend.

    May the horse be with you!

  4. #4
    Actief Forumlid liene's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Zutphen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.209

    Re: Links wel en rechts niet?!?

    Dank jullie voor je reactie ik ben inderdaad druk bezig et oefenen aan de rechterkant.

    Een beetje off-topic is dat ik bij evita soms zoveel oogwit te zien krijg. Ik lees hier en daar wel dat het een teken van iets is maar ik kan nog niet vinden wat het nu echt zou kunnen betekenen. Misschien is er iemand die mij dat kan vertellen? Ze doet het wel regelmatig en niet alleen als ik met haat bezig ben maar ook als ze met de andere jaarlingen aan het spelen is.
    De beste manier om te betalen voor een mooi moment is te genieten.


Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •