Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: Tip exceemdeken (brede pony,s)

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Tip exceemdeken (brede pony,s)

Hallo

Voor Whoopie vondt ik het vorig jaar lastig om een goedpassende en betaalbare exceemdeken te kopen.
    Via de mensen waar Whoopie nu gestald staat kwam ik bij deze dekens, ze hebben er al jaren ervaring mee en ze bevallen goed.
    Het is de deken Itch off, verkrijgbaar in 10 maten, het is een pyama" a la Boete".
    Vandaag hebik de deken voor Whoopie gepast en hij past goed, wat vooral opvalt is dat de deken op de boeg genoeg ruimte biedt en niet te lang is. De stof lijkt vrij stevig en niet super rekbaar.

http://www.demeulenkamp.nl

Ik betaalde voor deken met buikflap 145 euro.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Re: Tip exceemdeken (brede pony,s)

Dank voor de tip!

May the horse be with you!

Wat een mooie deken Janneke. Hij lijkt heel erg op de boett, maar hij heeft zo'n mooie uitsparing bij de voorbenen, die miste ik bij de boett. Ook de prijs en de olijfgroene kleur zijn mooi.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Deze mensen hebben in de eerste jaren altijd de boett deken verkocht begreep ik, maar laten nu deze deken zelf in Polen maken. Ze hebben waarschijnlijk goed naar de Boett deken gekeken.
    Ja ,ik heb voor Whoopie ook de groene deken gekocht.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Hij ziet er mooi uit hihi maar durf geen andere te kopen omdat ik zo tevreden ben over een boett..

hij ziet er wel beter uit als een pagony..

ach weetje met deze deken kan je het wel gokken hoor, net zo goed als de boett.
    ik ken ze nl ze zitten al jaaaaaren in de dekens ivm hun eigen paarden welke eczeem hebben. Zij zijn begonnen met de verkoop van de boett dekens.
    Na wat dingen met boett zijn ze zelf aan de slag gegaan en een aantal verbeternigen aan gebracht.
    het zijn fijne dekens en gaan ook lang mee. Voorzover het gaat in groepen dan en of ze zelf ergens tegen aan kunnen schuren.
    zeker een aanrader na mijn ervaringen met zowel boett als deze.

Na wat dingen met boett zijn ze zelf aan de slag gegaan en een aantal verbeternigen aan gebracht.
    Dat klinkt erg positief! Ik heb momenteel geen eczeempony, maar hebde link wel opgeslagen! You never know..

ik ben toch weer voor een boett gegaan de nieuwe ligt inmiddels alweer in huis..

misschien ooit als extra deken omdat hij toch wel flink goedkoper is als een boett..
    Al had ik de boett nu ook voor 179 euro dat is voor een boett goedkoop

ooh zijn ze zo duur geworden??? wist ik niet eens meer. ik kocht ze nog in de gulden tijd
    nu niet meer nodig. paardje is nu op de eeuwige groene weides te vinden.
    pfff een hele uitgave zeg.....maar ja alles beter dan een paard wat heftige jeuk heeft en gek wordt.

ik weet ook dat er iemand is de "benen" maakt voor boetts. voor de paarden die het zo erg hebben dat ze ook de benen openhalen
    mensen worden erg inventief.

boett bij divoza kost 230, en bij atorka 204 (maat 3 dan) grotere maten zijn duurder..

oeps

Bladwijzers

Forum Rechten