Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 38

Topic: koker schoonmaken

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

koker schoonmaken

Wie heeft er ervaring met het schoonmaken van de koker van zijn ruin?
    Ik las ooit eens ergens dat je dat met Badedas kan doen, klopt dat? Of beter gewoon alleen met water? En hoe ver moet je er met je hand ingaan???

Re: koker schoonmaken

Hihi toevallig mijn schoonzus heeft het van de week gedaan bij hun 4 ruinen

zij ging gewoon met haar hand erin met geloof water en dan beetje rond schrobben.. een van de ruinen ging zelfs staan kreunen

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Gewoon lauw water en een schone spons. Zachtjes ronddraaien en spons wegdoen na gebruik.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

is hier een tijdje geleden ook niet een topic over geweest? Er staat me iets bij over een 'boon'?? Of haal ik nu dingen door elkaar?
    Stond in dat topic ook niet het e.e.a. over waarméé schoon te maken?

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Yep! Herinner het me ook. Lust u nog peultjes

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hmmm kan het zo snel niet terugvinden...

Maar een spons met warm water zou het 'm dus moeten doen? Ga ik daar maar eens mee beginnen dan. Benieuwd wat Atli ervan vindt...

Vond wel iets, maar niet over de 'boon', hoewel ik me die wel herinner!
    http://www.nhforum.nl/viewtopic.php?...=a&hilit=koker

Hahaha edit: de boon wordt besproken in een link in bovengenoemde topic (eerste post).

Actief Forumlid ali's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Dagboek Berichten
    11

Hoe zou het in de natuur gaan? En is er dan een werkelijk verschil tussen hengsten en ruinen, afgezien van het dekken?
    Flame en Ali's lessen

You're the only person who knows what's right for you,the only one.

And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Dank je Trea, in dat topic stond een link naar een pagina met meer info; die ga ik nu eens bekijken!

@ Ali: een hengst gebruikt zijn geval regelmatig en houdt hem zo schoon... dat is het verschil tussen (de meeste) ruinen en hengsten!

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Dat is niet helemaal waar natuurlijk (hengst gebruikt hem regelmatig). Paarden zijn seizoensfokkers dus zelfs een haremhengst moet het een aantal maanden zonder sex doen per jaar. Daarnaast krijgt de meerderheid van de hengsten nooit een eigen harem dus dekken ze nooit.

Een advioes wat ik ooit kreeg voor het schoonmaken van de koker bij een ruin was een beetje (olijf)olie erin bregen (sprayen ofzo) en dan een flink galopje (door het bos) en dan zou het weer schoon zijn.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    53

Wat een 'enge' dingen smeren sommige mensen er op! Badedas en babyolie?
    Er is een speciaal product voor Excalibur sheath cleaner. Ik heb het ook wel eens in een Nederlandse webwinkel gezien.

Ik doe er zelfs niets aan bij mijn ruin. Is volgens mij dierenarts ook niet echt nodig, zolang het maar niet stinkt .
    If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
    What you feel is created largely by what you allow yourself to think.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Bij Atli stinkt het nu wel.
    En ik denk dat hij er ook last van heeft. Het is dikker en hij loopt soms niet lekker... Dus ik moet er wel wat aan doen!

Ik denk niet dat het met alleen babyolie eruit zal komen, het is een plakkerige zwarte zooi daar beneden en ik denk dat er wat meer voor nodig is om dat weg te krijgen...

Ik zal eens kijken voor die Excalibur (wat een gevaarlijke naam trouwens, voor iets dat je bij de edele delen wilt gebruiken! ) want dat spulletje werd ook al genoemd in het artikel wat ik vond via dat andere topic over dit onderwerp.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Dat is niet helemaal waar natuurlijk (hengst gebruikt hem regelmatig). Paarden zijn seizoensfokkers dus zelfs een haremhengst moet het een aantal maanden zonder sex doen per jaar. Daarnaast krijgt de meerderheid van de hengsten nooit een eigen harem dus dekken ze nooit.
    Dat is waar (seizoensfokkers), maar wat het zelf schoonmaken van je ruin aangaat, dat hoef je ook niet elke week te doen. Twee keer per jaar schijnt genoeg te zijn.

Maar ik denk wel dat hengsten (over het algemeen genomen) vaker uitschachten dan ruinen. Dan kan-ie luchten. Ik zie Atli (en ook veel andere ruinen) dat eigenlijk alleen maar doen als hij moet plassen. En soms als ze ontspannen zijn. Maar bij hengsten zie ik het meer. Misschien dat dat ook nog scheelt in het schoonhouden?

als eag;le staat uitgeschoven spuit ik er babyolie op, dag later ziet het er allemaal bling bling schoon uit...

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Nou hier komt een smerig verhaal, dus wie zit te eten, slaat dit beter even over.

Ik ben vanmiddag gewapend met een emmer lauw water, handschoenen en een spons naar Atli gegaan. Excalibur oid was hier nergens te krijgen, via internet bestellen duurt een paar dagen, dus ik besloot het gebied alvast maar eens met water te verkennen.
    En wat héb ik me toch een braaf paard zeg!!!! Ik kon gewoon overal aankomen, en zelfs met mijn hand er helemaal in verdwijnen en daar uitgebreid rondpoeren op zoek naar smerigheid. Nou, d'r zat genoeg! Helaas is het allemaal zo vettig en plakkerig dat ik het met water alleen er niet allemaal uitgekregen heb.
    Ik verdwaalde wel nog verschillende keren daarbinnen. Wat een ruimte!

Er zitten daar zoveel plooien, en ergens daartussen zit dan de ingang naar nog verder naar binnen, waar hij zijn penis verstopt heeft. Die zit eigenlijk zo ongeveer in zijn buik! Een rare ontdekking. Een paar keer dreigde Atli lichtjes met één achterbeen, op een moment dat ik diep van binnen iets wilde losfrotten wat tamelijk vast zat. Maar al die tijd bleef hij doodbraaf stil staan en liet hij het allemaal maar doen.

Maar manman, wat een smerige boel daarbinnen zeg! En stínken!!!!

Bij deze expeditie ontdekte ik nog iets anders zorgwekkends: ik heb bij Atli wel eens eerder een klein wondje onder zijn buik ontdekt. Ik dacht dat dat kwam van het liggen, van een voorhoef ofzo. Maar nu is deze plek wel een paar cm groot (veel groter dus!) en een beetje kapot. Het lijkt wel een soort zweer, maar niet etterend of pijnlijk.
    Dit in combinatie met die dikke koker heeft gemaakt dat ik de DA heb gebeld; die komt er maandag even naar kijken.

Ben benieuwd of hij nog adviezen heeft over welk schoonmaakspullie te gebruiken.

Want babyolie gaat niet werken denk ik, om die vettigheid echt daarbinnen uit te krijgen. Het is daar nl. al zo vettig...
    Ik kan me wél voorstellen dat het helpt om de vellen die om de schacht van de penis zitten, los te weken. Maar dat zijn droge vellen.

Hihi, ik zei toch dat het een smerig verhaal zou worden!

Zo, en nu ga ik koken.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten