![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik HEEEEEEEEEEEL gezellig!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vind ik HEEEEEEEEEEEL gezellig!!!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Wat voor dvd's nemen jullie mee? Ik neem wat Hempfling meeEventueel heb ik ook nog Chris Irwin, the roundpenn redefined
Maar als iemand anders die ook heeft, graag, want dees is te leen, dus ben ik erg voorzichtig mee
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Die Chris Irwin heb ik ook, die neem ik dan wel mee! (misschien val ik er dan eindelijk een keer niet bij in slaap, ik heb hem al jaren, maar nog nooit helemaal bekeken!)
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ik heb naast roundpenn redifined ook horse in hand van Chris en verder de dvd van Marijke de Jong. Dat waren dan mijn niet-parelli dvd's![]()
hihi ik schiet te kort in dvd's, heb ze alleen van parelli![]()
Hebben jullie er ook zo'n zin in?!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
JaaaaHeb er echt superveel zin in! Morgen gaan we nog even trailerladen met Wallie, en ik moet echt zorgen dat ik niets vergeet mee te nemen, want dat doe ik zowat altijd
![]()
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
hihi ja ik moet ook even een lijstje maken met wat ik allemaal mee moet nemen.![]()
Ik hoop dat Lazir zondag de trailer op loopt maar meestal van stal af doet hij dat wel. Ben zo benieuwd wat hij er van gaat vinden!![]()
Ik bedacht me dat ik nog ergens een DVD heb liggen over het vrijlaten van de przewalskipaarden in Mongolië, vinden jullie het leuk als ik die meeneem?
Ik heb er ook echt super veel zin in![]()
Tuurlijk! Neem maar meeTrailerladen ging goehoed vandaag
Zie dagboek voor meer als jullie willen
![]()
Haha ja klinkt leuk die dvd![]()
Wat goed Rianne!! ik net ook geoefend, trailer stond op zn parkeerplek met en andere trailer ernaast, zat echt maar een halve meter tussen. Hij was zo relaxed vandaag dat hij er helemaal tussen in is gaan staan (aan de achterkant vond ie gras) Dus ik heb ook wel goede hoop voor zondag![]()
Uit het mailtje begrijp ik dat de paarden alleen staan.. Maar indien het mogelijk is om er een draad tussenuit te halen, wie wil haar paard ook samen hebben staan? Waldo kan namelijk beter niet alleen, hij staat nog liever met een gemeen paard dan in z'n eentje. Hij is onderaan de rangorde, dus totaal niet dominant. Wie o wie? En natuurlijk kunnen we dan ter plekke nog kijken met wie het goed gaat.
De paarden staan in paddocks, ongeveer 15 bij max 40 (verstelbaar) en de paddocks liggen allemaal naast elkaar. Als ik jou was, zou ik gewoon kijken hoe het gaat op de eerste dag, dan kunnen we altijd nog besluiten om hem samen met een ander paardje te zetten.
Het is wat zo met je paard een week weg, een hoop inpakken haha!![]()
Maar ik denk (hoop) dat we er allebei wel klaar voor zijn![]()
Ik word er bijna zenuwachtig vanWe vertrekken morgen rond 1u 's middags in ieder geval, hopelijk vergeet ik niets...
Haha ik ben altijd zenuwachtig voor dat soort dingen![]()
Wij vertrekken rond 2 uur.
Tot vanmiddag in ieder geval en een goede reis!!![]()
Bladwijzers