10-14 komt me heel goed uitIk zal zsm laten weten of ik wel of niet meekan, maar reken maar van wel
![]()
10-14 komt me heel goed uitIk zal zsm laten weten of ik wel of niet meekan, maar reken maar van wel
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Er stond 10 - 14 aug nog niks in mijn agenda, nu dan maar wel![]()
Ik heb alleen geen idee met welke knollie ik dan kom, dat ga ik nog even met ze overleggen.
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Surrender to fun!
Klinkt heel erg súper!! Ik ben nog op zoek naar iets waar ik met Enya en Dyango heenkan. Wim valt eigenlijk af vanwege de kosten en de leeftijd van Dyango.
Als je nog een plekkie hebt, en ik met 2 paarden mag komen dan zijn Leo en ik zeer geinteresseerd!!
Enne.. aangezien ik niet met 2 paarden tegelijk kan werken blijft er altijd eentje over voor een liefhebber zonder paard.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Gezellig!Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
Ik zou voor dat gesprek kniebeschermers aandoen![]()
[size=99px]Myra "antwoordde" met een uithaal tegen mijn been, heel beheerst: NEE Nicky, ik ga NIET mee naar de playday/zomerkamp.[/size]
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ik heb ook nog niks die dagen, dus ga zeker komen. Alleen weet ik niet zeker dat ik Moon mee kan nemen, maar dat ga ik wel proberen te regelen.
Enne.. aangezien ik niet met 2 paarden tegelijk kan werken blijft er altijd eentje over voor een liefhebber zonder paard.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
[/quote]
Daar moet ik nog even over nadenken, aangezien er in principe plek is voor max 6 paarden. Ik geef de voorkeur aan mensen die gewoon met 1 paard komen.
Oke, snap ik. Hou me dan gewoon maar als reserve. Misschien als het aantal deelnemers uiteindelijk lager wordt als 5, er een plekje is voor ons?
Ik heb nog eens gekeken, en ik blijk wel weg te kunnen die week!
Dus mocht je nog een plekje hebben, of onverwachts krijgen, zou ik ook keigraag willen (blijven)
![]()
Always put the relationship first!
@Lia: je hebt PB!
De gewone bbq gaat ook nog door toch? Voor degene die niet een week kunnen komen, maar wel graag een gezellig dagje/avondje willen?
Is het handig om daarvoor een aparte lijst te maken?
Daar is al een topic over, Jess
Playdays + BBQ in Enschede 8 & 9 augustus
Omdat Floor het leuk vond om beide paarden mee te nemen, mijn moeder het wel leuk vond als moon thuis bleef, en ik weg ben van Noa en Fjalar. Heb ik mijn plan iets aangepast, en gaan noa en fjalar met mij en floor mee, en wisselen we tussendoor van paard.![]()
Dan wordt het lijstje dus:
Trea niet, want het kwam niet goed uit met twee paarden voor Eveline, ik heb mezelf erafgehaald. Jammer, maar het zij zo.Oorspronkelijk Geplaatst door Moon
Ah, thanks. Had die over het hoofd gezien, dacht dat alles hier in stond.
Leuk dat er zoveel mensen naar Enschede komen![]()
Ik kom iig wel kijken, gezellig.
En als Eveline het goed vind misschien ook wel een dagje meedoen met Sky?
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Bladwijzers