Oei dat klinkt wel héél erg leuk! voor wat dagen langer is de trailerrit ook minder erg.
Het ligt er wel een beetje aan wat de kosten zouden zijn aangezien ik de laatste tijd niet zo erg rijk ben![]()
Maar het lijkt me wel suuuper gaaf!![]()
Oei dat klinkt wel héél erg leuk! voor wat dagen langer is de trailerrit ook minder erg.
Het ligt er wel een beetje aan wat de kosten zouden zijn aangezien ik de laatste tijd niet zo erg rijk ben![]()
Maar het lijkt me wel suuuper gaaf!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ja, dat lijkt me echt cool!
Alleen kan ik zowel de week voor als na de bbq niet. Maar als je het nog eens van plan bent...![]()
Mijn groooote dank aan saarAls de kosten een beetje oké zijn kan ik meedoen met Waldo
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Jaaa, leuk! Fijn plan! (je hebt inderdaad erg leuke plannen iedere keerOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
)
Ben ik daar 1 van? Zo niet, maak er dan maar 3 deelnemers vanDan hebben we bij deze dus al 2 deelnemers(wel klein beetje afhankelijk van wanneer en kosten enzo)
Surrender to fun!
Wauw, zoveel enthousiasme had ik nog niet verwacht![]()
Morgen eerst maar eens met de boer overleggen, OF en WANNEER het daar zou kunnen.
Ik zit dan wel nog niet zo lang op het forum, maar het lijkt mij ook ontzettend leuk om mee te doen.![]()
Voor een weekje kan ik denk ik wel iets regelen om Moon mee te nemen naar Enschede.
Wat een gaaf idee weer Evi, ben ook benieuwd naar de kosten!
De week voor en na de bbq kan ik waarschijnlijk ook niet vrij krijgen, dus mochten er ooit plannen zijn voor ee nandere week, hou ik me aanbevolen!
Always put the relationship first!
Mocht er ook een verkorte versie van het NH zomerkamp mogelijk zijn dan hou ik me ook aanbevolen.![]()
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
oh dat is wel een super idee. Ik moet alleen even goed nadenken hoe dat ik praktisch doe. Een van de twee alleen achter laten vind ik geen prettig idee... Heb je ook mogelijkheid tot paddock zonder gras?
Jeuj, Jan vond het prima!
Het zomerkamp kan dus doorgaan
De 'aanstichtster' van het idee kan in de week van 10 t/m 14 augustus (aansluitend aan de playdays) dus wordt het die week.
Wat betreft de kosten heb ik nu een schatting gemaakt van 300 euro voor 5 dagen les, inclusief eten (ontbijt+lunch), paddocks en een plekje voor de tent.
@Annelies: paddock zonder gras is niet zo moeilijk, als het goed is staat er in de bak heel weining gras.
Of er nog een vervolg komt, kan ik pas zeggen als deze week voorbij is. Ik moet eerst even zien hoe het allemaal uitpakt![]()
Jeeeuuuj!! Klinkt supergoed!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Gelijk maar ff lijstje maken van de deelnemers dan?
1) Valerie + Coco
2) Nicky + Myra
3) ? Rianne + Waldo
4) ? Floor + Fjalar
5) ? Elske + Moon
6)
Ik heb Myra gevraagd of ze het leuk zou vinden en haar antwoord was nogal duidelijk. Gelukkig is mijn moeder heel lief en mag ik Fjolnir meenemen
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Jeuj, IJsje mee dus![]()
Wat een geweldig idee en dan precies de 5 dagen dat ik dit jaar op vakantie ga![]()
.
Marleen
Bladwijzers