Maaike en ik blijven slapen!
Maaike en ik blijven slapen!
Ik zou ook graag willen blijven slapen als dat kan![]()
Linda, Els en ik blijven ook slapen![]()
Always put the relationship first!
FF een reis-tip voor iedereen die over de A1 komt: je kunt de LINKERbaan pakken, want je hoeft pas bij Oldenzaal-zuid van de snelweg af. Die is wel smaller, maar rijdt beter door. Met trailer zou ik wel rechts pakken, want die is iets breder.
Ik zou ook graag blijven slapen, als het kan.
Ik wil ook graag blijven slapen. En ja Eveline, ik heb het adres al gekregen van Roos. Ik verheug me er echt op. Tot zaterdag.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Klinkt toch allemaal wel gezellig hoor, zit nog te dubben of ik die kant ook op zal reizen...![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Janneke, please. Ik deel mijn vleesjes wel met jou!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ja doe maar Janneke!
Ik kom in elk geval ook; weet alleen nog niet of ik mijn paarden meeneem.
Kunnen we misschien een stuk carpoolen?
Ik zit er serieus over te dubben, zijn er mensen die daar in de buurt betaalbare overnachtingen weten, een hooizolder is niet meer zo mijn ding ben ik bang.Hotel in de buurt kostte 99 euri,s per nacht vindt ik net iets teveel.
Heb Evelien al een pbtje gestuurd.
Zie net je bericht Marja, zo groot is mijn auto niet hoor Marja, dat er 2 paarden achterin kunnen.
![]()
Waar woon jijook alweer, was een uur rijden voor mij weet ik nog toenik bijjullie lessen kwam kijken, ik krijg er steeds meer zin in. Ga je overdag ook al Marja? Samen carpoolenis altijdl euk. Ik ga googelen op overnachtingen daar, of ik zat te denken mischien mag ik mijn eigen tent meenemen is iets rustiger dan met z,n allen in een grote tent.
Ik stuur je een pb met mijn telnr en mail, kunnen we evt contact opnemen.
Marjo of Evelien als jullie een bed en breakfast of zoiets weten daar in de buurt laat het even weten.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Word echt megagezellig, leuk leuk leuk!
En dankzij een SUPERLIEF forumlid hoeven wij op het laatste moment toch geen €200 neer te leggen voor een huurauto om te komen!![]()
![]()
![]()
Always put the relationship first!
Ja leuk als je komt, Janneke!![]()
Surrender to fun!
Zou leuk zijn Janneke, als je erbij bent!!
Julie kan helaas niet komen.![]()
Ik weet het nog niet zeker ivm met vervoer vanaf het station in Enschede.
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
Ik ben wel van plan om te komen, heb geen contact meer kunnen krijgen met Eveline, maar ga er voor het gemak maar even vanuit dat ik daar zelf een tentje mag opzetten, en anders zien we dan wel weer.
Martine wanneer wil je komen, kun je nog een stuk met de bus komen, ik wil wel kijken of ik je op kan pikken maar ben niet zo,n held in het vinden van de goede route.
Ik denk dat ik zo tegenhalf tien vertrek, ik hoop om half 12 ongeveer aan te komen.
Er zijn meer mensen met de auto dus er kan vast wel iets geregeld worden, het is wel fijn als je nog iets dichterbij kunt komen, mischien kan ik je dan van de bus ophalen of zo??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Bladwijzers