Het materiaal om een paddock mee af te zetten breng ik dat ook mee, of is dat daar genoeg?
Het materiaal om een paddock mee af te zetten breng ik dat ook mee, of is dat daar genoeg?
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
FF de VIS/VLEES voorkeuren ingevuld. Indien geen voorkeur, wordt automagisch vlees besteld![]()
Zonder paard:
Anna en Azzedine!!
Roos!!
Jessica
Elske
Maaike
Annemieke
Floor
VLEES Nicky
Martine
VLEES Julie
VIS Elise
Met paard:
VLEES Eveline
Esther + Romanic (onder voorbehoud)
Lia, Els & Linda + Rebs&Fien
Sandra + Jan + Rebekka + Shanna (de hele familie dus )(onder voorbehoud)
VLEES marjolein
VLEES Mariël + Lazir
Annelies + Summer + Caitlin
VIS Ali + Flame
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Mischien staat het al ergens en lees ik er overheen maar is het mogelijk om alleen deel te nemen aan de bbq en zo ja wat zijn daar de kosten van?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Nog ff een overzichtje van alle info:
Zaterdag 8 augustus PLAYDAY vanaf 11u
BBQ vanaf 17u
Zondag 9 augustus PLAYDAY tot 16u
Gras is voldoende aanwezig (voor de paarden)
Paddock materiaal zelf meebrengen, incl drinkemmer (tenzij je aan het zomerkamp meedoet)
Speel-materiaal (tonnen, balken, pionnen, zeil, ballen) is voldoende aanwezig, als je iets leuk hebt, mag je dat natuurlijk altijd meenemen.
Kosten voor de BBQ: € 12,50
Kosten voor de Playday (+ lunch) € 5,-
Kosten voor het hele weekend incl BBQ, lunch en overnachting in grote legertent of op zolder: € 17,50
Alleen Playday of alleen BBQ meedoen kan natuurlijk ook
Oorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
Evi, wat mooi geregeld allemaal weer!
Ik ga het geld voor ons drieën overmaken vanavond.
Ik neem dus mee; paaltjes en lint (is er de mogelijkheid daar stroom op te zetten?), waterbak en slaappspullen voor mezelf.
Ik eet gewoon vlees, zal de lijst even quoten!
Ik heb er zin in![]()
Always put the relationship first!
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Always put the relationship first!
Ik ga NIET naar de barbeque, helaas. En indien de plannen wijzigen dan neem ik mn eigen spulletjes wel mee als het te laat is voor de bestelling.
Jammer San, ben blij dat je wel naar de Playday komt
Willen mensen bij het overmaken ff hun forumnaam vermelden? Ik krijg een betaling binnen van MC van der Does en ik heb geen idee welk forumlid dat is![]()
San dit kan echt niet hoorben ik een keer in het land, hebben we alle koppen bij elkaar.....
AAAAAAAAAAAHHHHHHHH
Er moet vast iets te regelen zijn![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik kom sowieso naar de barbeque, en heb voorkeur voor visBen vegetariër namelijk. Van de playday weet ik het nog niet zeker, dat ligt eraan hoelaat we er zondag zijn met Waldo.. Dat laat ik nog wel weten
Ben dus sowieso met paard (vanwege zomerkamp), alleen weet niet of ik dan ook mee doe met de playday
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
euries over gescheeptEn je overzicht nog wat completer gemaakt
![]()
Dat is MartineOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Eeuh ja.Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
![]()
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
Bladwijzers