En waar is het in Enschede?
En waar is het in Enschede?
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ik wil ook heel graag komen, mét Atli en Menglöd, maar ik weet nog niet zeker of me dat gaat lukken en of het dan zaterdag of zondag wordt.
Ik beslis dat denk ik pas een paar dagen van te voren. Reken dus in elk geval maar niet op mij met de BBQ.
Oh, ik dacht dat de bbq op zondag was, maar die is dus op zaterdag. In dat geval doe ik met geen van beide activiteiten mee, aangezien ik zondag begin van de middag vertrek, en tegen 3/4 uur er ben, ivm zomerkamp![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Mezelf uit het rijtje gehaald; wegens meerdere omstandigheden besloten net als Rianne op zondagmiddag rond 3/4 uur te komen ivm het zomerkamp!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Joepieeee! Ik heb er zin in! Ik eet ook vlees, maar zag dat Lia dat al voor onze namen heeft gezet.
Duurt niet lang meer nu.....
Ik gok, maar neem aan dat de kans zeer groot isOorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
dat Maaike ook vis wil! Heb het maar ff voor dr ingevuld!
*edit by callippo: binnengekomen betalingen ingevuld*
Even vraagje over de betaling, er staat nu bij Lia, Els & Linda betaald, maar volgens mij zijn er nog voor maar 2 mensen betaald? Klopt dat? Want dan moet ik nog even 17,50 overmaken![]()
@linda: klopt, lia heeft voor 2 pers betaald.
Ff het adres: wiggersbosweg 25 in enschede
Playday-gangers welkom vanaf 11u
BBQ starten we vanaf 5u
Blijf je slapen? Neem dan luchtbed etc mee. Er is een legertent en grote zolder beschikbaar.
Hoelaat begint het poolnoodlemeppen?![]()
Wij gaan proberen om 9u weg te rijden (kunnen de trailer niet eerder halen dan 8u) maar dan zijn we er op z'n allervroegst om 11u30.
Heb er zin in![]()
Always put the relationship first!
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen? Moet ik nog badkleding meenemen????
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ik ben ook van de partij op de bbq!
Ik ben niet zo handig met het Quote van lijstjes maar ik zal er zijn!
Ik heb er zin in![]()
Ik ga afzeggen ik kom namelijk de zaterdag 8 aug terug van vakantie en vrees dat ik dan helemaal kapot ben..
ik zal jullie wel zien maar ik ga niks doen ik wil dan graag wle ff rust
Ik ben niet zo'n vlees/viseter, dus houd maar niet teveel rekening met mij. Ik overleef prima op een stokbroodjeOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Heb mezelf ook even toegevoegd aan het lijstje, en gelijk het geld overgemaakt. Heb er zin inOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Wie blijven er eigenlijk slapen op zaterdag-avond?
Eef en ik hebben vandaag de zolder geveegd en een 'tent' gemaakt met een groot zeil. Er is plek voor zeker 10 man/vrouw (eigen slaapspul meebrengen uiteraard).
Omdat ik nogal druk ben met voorbereiden voor het zomerkamp en graag even 1 dagje wat relax, zal ik op zondag niet echt actief meedoen met de playday. Misschien is het leuk om zondag een buitenrit te maken, of naar het springveldje te rijden, als Marjo het leuk vindt om mensen door het bos te leiden (zij kent het bos op haar duimpje).
Bladwijzers