He, dat k]/images/smilies/ja.gif[/img]Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
He, dat k]/images/smilies/ja.gif[/img]Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Ja zeg, daar vraag je wat.... Heb al mijn foto's doorgespit op zoek naar een duidelijk exemplaar. Maar het belangrijkst is gewoon dat ie precies op maat moet zijn, dus als je aand e teugels trekt dat dan de ringen tegen elkaar komen als ie precies om de neus zit.
Niet dat ik nou zo'n wonder ben in het maken van zoiets, hij was heel toevallig precies goed. Per ongeluk had ik het ei van de Indian Bosal ontdekt zeg maar![]()
Tel daar het gladde touw en ringen bij op en je hebt ook nog een very quick release!
Eigenlijk wil ik nog weleens iets moois van leer, maar dit is het fijnste hoofdstel ooit en alles bij elkaar nog geen E15,- (teugels excl.)
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hé Eveline, kun je hier een prototype van maken? Dan wil ik hem wel uittesten met Menglöd!
Haha, dan wil ik ook wel testen of ie net zo goed werkt als mijn baksel![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ahhh, natuurlijk, dat de ringen tegen elkaarkomen. Daar had ik nog niet aan gedacht, dat dat de 'uiterste stand' zou kunnen zijn. En ik vraag dit natuurlijk niet zonder reden hèIk wil ook wel eens zo'n geval proberen te maken, touw genoeg hier. Ik ga eens kijken wat ik kan fabriceren. Misschien wel iets dat verstelbaar is.
Ja, verstelbaar, dat zou makkelijk zijn, dan kan ik hem voor mijn beide paarden gebruiken.![]()
Ik had er patent op moeten aanvragen....
![]()
Te laat!![]()
Da's inderdaad wel handig, die ringen iets verplaatsen, zodat hij niet verder kan worden aangetrokken!
Even kijken of dat hier ook lukt ;p .
Opzoek naar een verzorg(st)er in omg. Utrecht! http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=34210.0
Bladwijzers