Ik heb de mijne ook alvast in mijn portemonnee gedaan Marja, dus maak je geen zorgen![]()
Ik heb de mijne ook alvast in mijn portemonnee gedaan Marja, dus maak je geen zorgen![]()
En bedacht ik me nog, voor de mensen die met een taxi 's ochtends naar NEC gaan, vraag de mensen van het hotel of ze een taxi willen bestellen voor je de avond tevoren. Misschien overbodig dat ik dit typ, maar taxi's werken gewoon heel anders dan jullie gewend zijn in Nederland.
Gaan we zaterdag en zondag eigenlijk met de taxi, of gaan we met de bus?
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Ik vrees dat ik en Linda dan maar gewoon lekker de taxi pakken als het te betalen is, wel zo makkelijk.
En Isabel, goede tip! Vrijdagavond bij aankomst meteen maar vragen of ze er voor de volgende ochtend eentje bestellen!
Hoe doen we het eigenlijk, zaterdagavond wilden we met een groep eten en wat drinken toch? Hoe gaan we dat afspreken?
Always put the relationship first!
Buslijn 900 volgens mij, Gemma heeft t al uitgezocht![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Taxi zal je hoogstens 5 pond kosten voor 3 en een halve mijl, schat ik zo. En waarschijnlijk minder.
Nou, dan gaan wij vrijdagavond lekker van het vliegveld naar het hotel met de taxi. Wel zo lekker![]()
Oh, dat is goed te doen ja!
Wij gaan de taxibedrijven maar flink sponsoren dan!![]()
Always put the relationship first!
black cabs zijn wel weer duurder dan minicabsMaar het zal je niet de wereld kosten, en genieten is toch ook fijn, je bent lekker een weekendje met vakantie!
Ik heb er zown!!! zin in!!! pfff, deze week lijkt ook echt eindeloos te duren...
Ben wel een beetje benauwd voor de grote stapel werk die op mij wacht als ik terugkom.... :s
kan je tegenwoordig je euro nog tegen ponden wisselen bij de bank?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Volgens mij wel hoor, vorig jaar hebben we dat ook gedaan.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Diaan
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Ohhhh, nog maar 24 uur tot Gemma, Ilian en ik naar het vliegveld gaan. ZIN IN!!!!
Kreeg net een mailtje van een Zweedse klant, dat zij ook komt naar Birmingham en of ik een BBpad mee wilde nemen. Hahaha, dat gaat echt niet in mijn handbaggage(en daarnaast heb ik niet zulke goede ervaringen met het uitwisselen van materiaal tijdens een Parelli evenement
)
Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe pakket, maar heb vooral erg veel zin in de shows, met name de les van Linda met Walter![]()
Owh, wat leuk voor jullie allemaal!
Als ik het lees krijg ik er ook helemaal zin in!
[size=99px]heel veel plezier en krijgen we een verslagje? ![/size]
note to self: change the mind, the body will follow.
Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe pakket en ook de les van Linda, en het demopaard. Ik wou dat het al morgen was!
Bladwijzers