Oei, ik hoop dat ze opschieten, mijn kaartje moet namelijk via België naar mij toe...
Oei, ik hoop dat ze opschieten, mijn kaartje moet namelijk via België naar mij toe...
Je moet ons anders even doorgeven wanneer je in Birmingham toekomt, anders kunnen we vrijdagavond wat proberen af te spreken, zodat ik je kaartje zo kan geven.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Indien ze niet tijdig in Belgie geraken, stuur ik je onze bevestigingsmail toe van de ticketfactory. Normaal gezien kan je met die mail ook de kaarten aan de kassa bekomen. Maar dan moet je wel zien dat je met Ingrid, die het andere kaartje over genomen heeft kan afspreken.
Ik laat je zeker een bericht indien de kaarten hier in de bus vallen.
Jeuyyyyyy, kaartjes zijn net in de brievenbus gevallen![]()
Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Hier ook! Birmingham, here we come!
PS: Lia en Linda: zal ik de kaartjes opsturen of treffen we elkaar vrijdagavond of zaterdagochtend ergens voor de overhandiging?![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Jeee gelukkig zijn ze op tijd! Denk dat Gemma ze ook nu binnen krijgt dan. Waar slaap jij eigenlijk Liesbet?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik slaap in het Novotel op kruipafstand van het NEC...Dichtbij, betaalbaar en het heeft een fitnessruimte, zodat ik op zaterdag lekker kan rennen (weer of geen weer).
![]()
Aha, dan zullen ze morgen hopelijk ook wel in de Belgische brievenbussen vallen... hier is het vandaag een feestdag.
Eveline, stuur ik ze nog op?
jéétje wat actief! Goed zeg!Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
Nog iets meer dan een weekje dames!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Ach ja, het gaat nu zo lekker. En als ik een dagje oversla, ligt mijn schema meteen in de war. Maar ik heb vooral voor dit hotel gekozen omdat het zo lekker dichtbij het NEC en het vliegveld is. Niet al te veel tijd kwijt met heen en weer reizen.![]()
Hier zijn ze nog niet binnen![]()
nog even geduld hebben![]()
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Wat goed dat de kaartjes binnen zijn!
Liesbeth, je hebt PB![]()
Always put the relationship first!
Nog 6 nachtjes dan ga ik al. Echt zo veel zin in.
Heerlijk om jullie ook allemaal te zien!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Hier zijn ze ook binnen. Jippie! Ik heb er zo'n zin in.
Weet iemand trouwens hoe je het beste van het vliegveld naar Backpackers kan komen?
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Oh heerlijk Roos, jij hoeft nog minder af te tellen! [size=99px](Heb je Coelho al zover...?) [/size]![]()
Ik heb nog geen idee hoe we vanaf het vliegveld bij de hostel komen, Gemma kan dat beter uitzoeken, ik spreek uit ervaring als ik zeg dat mijn scoutingmeisjes-routegevoel me meestal ernstig in de steek laat..![]()
hier ook de kaartje vandaag binnen... nog paar nachtjes en dan eerst lon bezoeken en dan samen naar birmingham
Bladwijzers