Jeee meiden, nog 3 weekjes! (Nou ja, dan gaan we alweer bijna terug hihi). Super dat de kamer gelukt is, ik heb er zoveel zin in!
Jeee meiden, nog 3 weekjes! (Nou ja, dan gaan we alweer bijna terug hihi). Super dat de kamer gelukt is, ik heb er zoveel zin in!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Me too!!!
Lijkt me zo gezellig, een speciale forum-slaapkamer in Birmingham![]()
Hebben jullie al vervoer geregeld naar het vliegveld toe? En is er evt. een optie dat ik kan meerijden? (antwoord mag per PB hoor)
Eveline, ik heb net ff gekeken, maar een rit delen is niet zo handig.. Enschede en Dusseldorf ligt precies de andere kant op, vanaf Arnhem gezien,. Voor jou is het denk ik ook neit handig om over Arnhem te rijden. Dan spreken we gewoon op het vliegveld af, toch? Kunnen we in ieder geval samen inchecken en hopelijk bij elkaar zitten.
Zijn jullie trouwens ook zo bang om te vliegen? Ik vind het doodeng...
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Wat natuurlijk wel kan, bedenk ik me net, is dat je donderdagavond al naar Arnhem komt, (kom je mooi helpen in de kroeg, hihi) en bij mij of Gemma slaapt, dan kunnen we wel samen rijden!
Jaaah, dat lijkt me helemaal super!!
Ben wel benieuwd naar jouw kroeg![]()
Vliegen is gaaf, vooral het opstijgen: vroooeeeemmmmmm![]()
Deal!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Nou daar moet je me dan nog maar ff goed van overtuigen, voor mij is het meer: brrrrrrVliegen is gaaf, vooral het opstijgen: vroooeeeemmmmmm![]()
![]()
Hebben jullie de tickets al binnen ? ik nog niet, maar heb ze ook pas eind september besteld. ben beetje ongeduldig![]()
Nope, niets binnen... Wordt ook ongeduldig!![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Nee, hier ook nog niets binnen, nog even geduldOorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
![]()
Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Ik heb ze op de eerste dag besteld, maar nog niet binnen. Ze zeiden eind oktober, dus zal over een weekje ofzo wel hier zijn.
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Engeland heeft te kampen met poststaking.
Ik heb ze ook nog niet binnen.
Ha, bedankt voor die informatie uit de eerste hand!Hoeven we ons geen zorgen te maken.
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Lees net dat de party op zaterdagavond uitverkocht is, 500 kaartjes. Wij gaan t lekker toch veel gezelliger hebben![]()
Wij zijn er niet, wij gaan wel naar de partyHeb er wel zin in, maar jullie gaan het vast ook leuk hebben
![]()
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Vandaag maar eens gebeld, want nog altijd de kaartjes niet in huis. Oh, ja, er was wat vertraging, maar dit weekend waren de kaartjes geprint en vanavond gaan ze op de bus.
Bladwijzers