Als ik via de tunnel ga, ga je dan wel mee?
Als ik via de tunnel ga, ga je dan wel mee?
Lief van je, een tunnel en Marlous gaan wel samen door 1 deur.![]()
Maar ik heb toch besloten om niet te gaan, ga mijn centjes aan wat anders uitgeven.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
![]()
![]()
![]()
Wij gaan met de hele familyNog een paar daagjes londen eraanvast
![]()
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Whah! Nog maar een maandje! Ik heb er zo'n zin in! Waar zitten jullie ergens? En gaan jullie ook naar de Hilton Party?
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Linda en ik zitten in het 'Charde Guest House', bed and breakfast iets. Was lekker goedkoop![]()
Wij hebben er ook reuze veel zin in!
Wat is de Hilton Party?![]()
Always put the relationship first!
Ik heb een briefje in de bus gehad met een uitnodiging voor Dinner&Dancing met het parelli team op zaterdagavond in het Hilton, dus daar gaan we natuurlijk wel even heen.
Ik zit met Fleur in vak 9 in het NEC.
We verblijven in Birmingham Central Backpackers, gewoon een jeugd hotel, maar wel met ontbijt. Zag er iig lekker gezellig uit op de foto's. We kunnen makkelijk met de bus naar het NEC.
O, wat leuk! Ik heb geen brief gezien, maar onze kaartjes zijn besteld via Liesbeth, dus wie weet heeft die post gehad![]()
Volgens mij zaten wij ergens halverwege een lange zijde, maar ik weet het niet precies meer.
Wij zitten geloof ik op een kleine 4km van het NEC, dus dat is te lopen.
Wel leuk dat er zoveel forumleden gaan ook!
Ik heb helemaal geen uitnodiging gehad![]()
nu ik erover nadenk heb ik ook nog helemaal geen kaartjes ontvangen![]()
hhm zal er eens achteraan gaan
Zullen we trouwens een nh-forum meeting doen in de pauze?
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Je kreeg volgens mij alleen een uitnodiging als je flyers aanvroeg. Daar zat mijn briefje bij. Wel kei-gaaf natuurlijk
Onze kaartjes worden trouwens pas eind oktober opgestuurd (delayed delivery).
Mini-meeting in de pauze lijkt me erg leuk![]()
Ik ben ook wel in voor een meeting, lijkt me leuk!
En vandaar, ik heb geen flyers aangevraagd.
Hier nog geen kaartjes en ook geen uitnodiging ontvangen voor een dansavond. Ben wel in voor een meet en greet met medeforummers. Leuk!![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Gemma en ik gaan volgens mij ook naar Birmingham Central Backpackers. Gezellig! Ik zou een meet & greet ook wel heel gezellig vinden!
Heb ook bij de flyers zo'n uitnodiging gehad. Nou ja, uitnodiging is het niet echt hoor.. Je moet alsnog 20 euro betalen om binnen te komen en ik ga er niet vanuit dat daar eten / drinken bij in zit. En wat je nou echt van de 'Parelli's' meekrijgt, ik denk niet zoveel, want er hebben zóveel mensen zo'n briefje gehad. Dat je dan toevallig in dezelfde zaal bent, daar betaal je volgens mij voor. Correct me if I'm wrong! Het lijkt me leuker zaterdagavond met een stel forummers lekker te gaan eten / biertje drinken![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Hee, leuk, ik heb ook net geboekt bij Central Backpackers(met dank aan de herinnering hier op het forum, was het bijna vergeten
)
Parelli Party mag je ook gewoon telefonisch voor reserveren (ik kreeg net een mailtje hierover).
Zaterdagavond met een groep gaan eten/drinken in de stad lijkt me leuk!!
@Ilian: hoe gaan jullie erheen en wanneer komen jullie aan? Ik vlieg vrijdag vanuit Weeze en ben 10.35 op Birmingham. Leek me leuk om de stad even te verkennen, liefst met nog wat mede-forummers![]()
hey wij vliegen ook vanaf Weeze en komen óók om 10.35 aan! Heb jij ook vlucht 2184? Hihi leuk! Gezellig om samen wat te doen, die dag is er toch nog niks verder he? Gezellig dat we allemaal samen slapen! Ik heb dr echt onwijs veel zin in![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Jaaaa, ik heb ook 2184
Hoe gaan jullie erheen? Misschien kan ik meerijden met jullie (of andersom). Ik word gebracht door Onno, maar een rit delen is wellicht wel interessant
(Terugweg zal dan niet gaan, aangezien ik pas zaterdag 28e terug kom)
Bladwijzers