Ik heb geen plastic helaas..
Ik heb geen plastic helaas..
Always put the relationship first!
Pinnen kan altijd wel in UK.
Oh, ja, en ik ben er met een auto, dus mocht er echt iets aan de hand zijn, ben ik natuurlijk altijd bereid te helpen.
Dat is lief Isabel!
Ik vind het een soort eng om in het donker met z'n tweetje een heel eind terug te moeten lopen, is het makkelijk en betaalbaar om een taxi te pakken?
Oja, wat lokaal geld halen, wel handig.... Vergeet steeds dat ze in Engeland nog niet aan de euri zijn.Zou je er eigenlijk mogen filmen of foto's maken? Om nou mijn camera voor niets mee te slepen...
Misschien nog wel een idee om een klein verrekijkertje mee te nemen.
![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Weet ik niet hoe het is met de taxi's daar. Wel betaalbaar, maar je moet waar ik woon een taxi bespreken. Maar misschien staan er bij de NEC wel taxi's te wachten tegen sluitingstijd.
Is het echt ver lopen? Of weet je dat niet precies?
Das een goeie vraag Liesbeth!
Volgende keer toch maar een hotel dichterbij boeken, t zijn beste afstanden die afgelegd moeten worden zeg, hihi.
Hoeveel zal ik moeten wisselen? We moeten toch eten en drinken natuurlijk.
We gaan wel alvast wat shoppen hier voor we weg gaan, maar om nou met een veel te zware tas zo'n lange reis te gaan maken![]()
En als ik daar kleding of een pakket wil kopen, wat voor geldsoort heb ik dat nodig, voor het geval er niet gepind kan worden? Whaha, Lia naar het buitenland, meteen stress![]()
Oh, ja slim, verrekijker. Volgens mij mag je foto's nemen, je ziet toch altijd veel camera geflits.
Je kan op vliegveld zeker pinnen.
Van het NEC terug naar ons hostel is 3,6 mijl, dus ruim een uur lopen.
Irritante verbingen ook met trein en bus, waarbij je alsnog hele stukken moet lopen.
Ik hoop maar dat er taxi's staan![]()
Tja, hoeveel wisselen? Geen idee. In elk geval genoeg om wat te eten en drinken. Ik heb wel een creditcard, die ik in geval van ernstige aankopen kan gebruiken. Ik neem aan dat je in/om het NEC wel kunt pinnen. En in geval van nood kan je wel meeliften op mijn plastic kaart hoor. Zolang we samen niet over de limiet gaan...![]()
Dat moet je niet gaan lopen, dat is absurd.
PB me echt maar even, want als er dan geen taxi's staan, breng ik jullie weg als het kan. Het moet niet al te laat worden voor mij, want ik ben er met mijn 12 jarige dochter.
En ik kan een minicab nummer voor jullie vinden misschien.
(Isabel de regelnicht, sorry.)
Een uur lopen? Och lieverd, en ook nog met die zwangere vriendin van je?Nee, dat moet je niet gaan doen hoor, getver. Maar er zijn vast wel taxi's. Dat NEC is toch een mega-evementenhal?
Overigens Isabel, volgens mij duurt het programma tot een uur of 5, dus heel laat zal het niet worden.
Oh, ok, ik heb eigenlijk nog altijd geen programma gezien.
En er zijn vast wel taxi's, mocht dat niet zo zijn dan gaan zwangere vriedinnen toch niet lopen als ik daar ben met mijn tank van een auto.
Jullie zijn lief, ik zal zorgen dat we met de taxi gaan, en als het echt niet lukt, hebben we Isabel om op wat voor manier dan ook te helpen. PB komt eraan!
En helemaal gelijk, Linda moet niet te gek doen, ik moet nog even wennen aan het idee nog steeds![]()
Liesbeth, je bent een schat![]()
Ik wissel niet te veel voor eten en drinken, neem mijn pinpas mee, en bij problemen komen we er wel uit dan!
Komt allemaal helemaal goed!![]()
Bladwijzers