-
Forum Meubilair
Parelli-filmavond in Hollandscheveld, 23 april
Een tijdje geleden plaatste ik een oproepje op marktplaats dat ik Nhers in de omgeving zocht. Ik heb daar veel reacties op gehad, en zo ontstond het idee om maar eens een filmavondje te organiseren en daarbij te kijken of er wellicht een playday voor van de zomer gepland kan worden.
Misschien zijn er op het forum ook wel mensen die het leuk vinden om weer wat nieuwe kennissen te maken in Drenthe.
De filmavond staat gepland op 23 april aanstaande. dat is een donderdagavond, vanaf half 8.
De bedoeling is vooral om er een gezellig en informatief avondje van te maken voor alle niveaus.
Voor eten, drinken en films wordt gezorgd.
Lijkt het je leuk, meld je hier dan even, dan PB ik je de adresgegevens (dit omdat het NIET bij mij thuis is, want ik heb geen tv en dvdspeler)
-
Actief Forumlid
Re: Parelli-filmavond in Hollandscheveld, 23 april
Yeah, leuk !!! Onder voorbehoud ben ik van de partij !!
-
Forum Meubilair
mm..is wel ver weg, maar ja..misschien wel gezellig. Ik denk er nog even overna...owja..zijn de paardjes dan ook te bezichtigen?? Kan ik misschien eindelijk die knappe damat eens ontmoeten
-
Forum Meubilair
als je helemaal uit Limburg komt, mag je gebruik maken van B&B-Boertien hoor 
En natuurlijk zijn de paarden dan te bezichtigen. Toch denk ik dat het een beetje ver is voor wat het inhoud. Het is immers maar een filmavondje, geen playday.
-
Forum Meubilair
Als Lieke nu donderdag komt voor de video-avond, dan vrijdag met mij mee komt, kan ze zaterdag nog bij de Playday zijn
Ik heb ook nog wel een B&B-plekje
Maarre, donderdag 23e is goed, ik ben d'r bij! Ben wel benieuwd, nieuwe NH-mensen die nog niet op het forum zitten, daar moet natuurlijk ff verandering in gebracht worden, hihi.
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
Forum Rechten