wat de ruimte betreft ben ik met je eens dat het niet ideaal is,maar ze is wel de hele dag buiten met andere paarden,en heeft evengoed de ruimte voor een rondje gekkigheid zo nu en dan.
en helaas,hier in de buurt is het verschrikkelijk moeilijk om een andere optie te vinden,op de meeste stallen staan de paarden helaas nog altijd dag en nacht op stal,of allemaal apart in hun eigen paddockje,dan denk ik dat mijn paard het zo slecht niet heeft.
van de zomer gaan ze weer dag en nacht naar buiten met zn allen,dan hebben ze zo'n 1,5 hectare tot hun beschikking.
ik denk dat de paddock voor de winter een goede oplossing is,en voor een paddock is het nog behoorlijk ruim als je het vergelijkt met wat je bij de meeste pensionstallen ziet.
ik zou hier in de buurt echt geen geschikter plekje kunnen vinden,dat meen ik echt!
tenzij ik een groot stuk land zou kunnen huren,maar dan staat ze weer alleen (of met n shetje),loopt zich de hele dag vol te vreten met gras,en bij slecht weer wordt je land kapot gelopen (kleigrond he)en staan ze in een mum van tijd in de bagger,dus ook dan zal je nog een soort paddock moeten realiseren.
Bladwijzers