heb gister mijn paard verhuisd naar een plek waar ze overdag in een kleine kudde in een ruime paddock loopt,ze lopen zo'n 12 uur per dag buiten en ze krijgen onbeperkt hooi.snachts gaan ze op stal,en krijgen ook dan onbeperkt hooi,zomers gaan ze dag en nacht naar buiten.
andere optie was om haar samen met een shet in een kleine paddock te zetten,dag en nacht buiten,zonder beschutting.
omdat ik eigenlijk geen tijd heb voor een 2e paardje heb ik gekozen voor de eerste optie,en het lijkt me daarbij ook goed dat mn paard in een kudde staat,ipv met zn 2tjes.(ze is pas 2,5 he).
heb deze vraag ook op PN gesteld,daar word gereageerd alsof ik mn paard vreselijk te kort doe,doms denk ik ..... hoe ver kan je gaan??
dag en nacht weidegang is hier in de buurt gewoon niet mogelijk,of het wordt dag en nacht blubbergang,geen schuilstal,geen voorzieningen etc,hier heb ik 1,5 hectare land en een grote buitenbak.
ik denk dat ik zo de perfekte middenweg heb gevonden,zowel voor mij als mn paard,ben ik nu echt zo slecht?
Bladwijzers