Ik ben ook wel benieuwd hoe je nu start met parellli als nieuweling. De dvd van Equisense heb ik in mijn bezit.![]()
Maar ik heb geen flauw idee wat ik moet kopen om te beginnen met parelli!!
Groetjes Evelien
Ik ben ook wel benieuwd hoe je nu start met parellli als nieuweling. De dvd van Equisense heb ik in mijn bezit.![]()
Maar ik heb geen flauw idee wat ik moet kopen om te beginnen met parelli!!
Groetjes Evelien
De patterns zijn nogthans een ideale manier om aan de slag te gaan, na de success series,
het paard begrijpt dit na een aantal keer en dan kan je veel beter de games aanleren dan
dat je ermee begint terwijl je paard zich staat af te vragen wat je nu weer wil.
Ik snap het echt niet goed, ik vind echt superveel in de success series, maar je moet wel zelf
wat meer innovatief zijn dan de vorige paketten, je krijgt geen doe dit, dan doe dat meer, maar
dit zou voor mij qua motivatie veel beter geweest zijn. De studenten van level 1 die ik ken nu gaan echt
veel sneller vooruit omdat ze de onderbouwing van de horsenalities hebben en hun paard
een logica inziet met de patterns.
En op de savvy club website vind je echt bijna alle info terug die vroeger in de levels paketten stonden.
Lindsey Nys
<!-- e -->Mail@pnh.at<!-- e -->
<!-- w -->http://www.pnh.at<!-- w -->
3 en 4 jarige warmbloedmerrie te koop!
Inderdaad! JUllie hebben inmiddels zát kennis (en zát leuke demopaarden) om een soort van level 2 en 3 op de markt te brengen!Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
hoho, working on it, zéér serieus.
Nee hoor, je kan de horsenalities en de sven games samen met de patterns aankopen, zodat
je met beiden tegelijk kan beginnen, dit heeft veel meer zin voor je paard, het maakt het
logisch voor hem, en is ook makkelijker voor jou zodat je het nut van de games ziet.
Je kan natuurlijk ook meteen het hele pakket van de success series aankopen, maar
dat is al een beetje duurder he.
Oftewel een level 1 cursus volgen.
Lindsey Nys
Oh oke. Ja het hele pakket heb ik al wel naar zitten kijken maar dat is idd wel een erg groot bedrag in ene.
Maar dan kan ik de horsenalities, seven games samen met de online pattern aanschaf, dan heb ik in eerste instantie voldoende.
Groetjes Evelien
inderdaad![]()
Lindsey Nys
Fantástisch!!Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het onderwerp veranderd van 'Parelli' naar EquiSense![]()
het lijkt me reeeler om het EquiSense onderwerp af te splitsen!!
mijn vraag ging om "Parelli".
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Jeetje wat flauw zeg, je kunt hier nu geen p a r e l l i meer typen of het wordt veranderd in Equisense!
't Is maar wat je grappig vindt.![]()
Whahahahaha, dit is echt fantastisch![]()
![]()
Always put the relationship first!
whahahaha![]()
![]()
![]()
Aprilgrap?
Bladwijzers