Weet iemand of Mansour dit jaar de NH-dag weer organiseert?
Ik kan er niks over vinden op de (enigszins onoverzichtelijke...) site???
Weet iemand of Mansour dit jaar de NH-dag weer organiseert?
Ik kan er niks over vinden op de (enigszins onoverzichtelijke...) site???
owja daar ben ik ook wel benieuwt naar! Die wil ik dan weer niet overslaan!
Op zaterdag 5 september en zondag 6 september is de NH dag bij Mansour.
Staat gewoon op hun website bij het onder de tab "agenda".
Ah dank je Bonique!
Ik had ergens op de link NH-dag geklikt, maar kwam toen uit bij een verslag van de dag van 2008 (lekker logisch).
Maar goed om te weten dat het er weer is dit jaar!
Leukmisschien dat ik wel even ga dan, heb dan toch mijn rijbewijs
![]()
marja ga je ook weer staan in een stand ?
Is wel de planning Marjo, maar ik moet dat nog even zien te regelen!
okee leukOorspronkelijk Geplaatst door Marja
hopelijk is het dan beter weer als afgelopen jaar.. Als ik auto heb en vrij ben of tijd heb die dag ga ik wel heen
![]()
o, leuk daar wilde ik dit jaar ook heen gaan...dat is toch een open dag...of heb ik het nu mis???
Het is niet echt een open dag, het is een (gratis) NH paardenevenement dat georganiseerd wordt op Mansour.
Er zijn de hele dag door diverse workshops en demonstraties en er staan kraampjes.
Het is echt superleuk, dus goed plan om te gaan!![]()
waar ligt dat ergens in Nederland?
Kan misschien wat dinnetjes regelen om eens een dagje nederland te gaan doen dan!
Heb er altijd eens naartoe willen gaan.
Hebben ze daar ook geen hit actief stal? Of was dat weer een andere stal?
Waar casandra nu naartoe verhuist in mei zou tegen volgend jaar een hit-actief stal worden en 't lijkt me wel leuk om dat eens in zijn werk te zien.
yup, daar hebben ze ook een hit actief stal.
Ik ben benieuwt wie er dit jaar komt. Ik zou graag es een workshop meedoen..alleen alweer voor de ervaring ergens anders te zijn!
Willeke dat is in arnhem![]()
Zijn er meer mensen geinterreseerd in de hit actief stal...bij mij op het werk hebben ze een manege voor mensen met een lichamelijke en verstandelijke beperking...en afgelopen jaar is daar ook een hit actief stal gemaakt...erg leuk om te zien hoe de paardjes daar rondlopen in de kudde...
De stal is in Nijmegen op het terrein van de Winckelsteegh, en overdag is dat terrein vrij toegankelijk voor iedereen...dus woon je in de buurt van Nijmegen, en wil je eens een hitactief stal zien...kun je daar gaan kijken...ook leuk om te zien wat deze paarden en pony's voor mensen met een verstandelijk beperking betekenen.
heej dat lijkt me ook leuk om te bezoeken !
Ik hoop dat ik dit jaar er weer heen kan!![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Bladwijzers