Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 53 van de 53

Topic: een dekhengst alleen in de wei?

Actief Forumlid cooper's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009

Re: een dekhengst alleen in de wei?

Dat is waar even een vriendje is niet fijn, nu ben je bijna 18 meid en lekker gaan voor je rijbewijs en dan lekker gaan zoeken voor een super plekkie voor djammie en natuurlijk voor dust.
    Soms hebben dingen gewoon tijd nodig.
    Maar het antwoord is er inderdaad wel, en zet anders even tijdelijk een geitje bij hem in de wei, je hebt er gelukkig 3 dus voor het uitzoeken .
    of meid neem ze alle 3 mee hahahh
    Ik weet zeker dat het met jou paardjes wel goed gaat komen, want de wil is er, de intresse is er , en dat kunnen we van een hoop mensen niet zeggen die op een manege staan!
    xxxxx
    color=#4000FF]Behandel een mens en dier zoals jij zelf behandelt wilt worden![/color]

Volgens mij zijn er ook vrij strengen regels over dekhengsten. Een merrie erbij kan niet want hij mag er niet op vanwege eventuele SOA's die hij op kan lopen. Ook mogen ze niet op een wei waar andere paarden op hebben gestaan ivm ziektes en het spermakwaliteit. Dus een maatje is in die zin niet mogelijk. Miss een paar weides verder op een ruin zetten een idee?

Wat heb je daar nou aan?
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Actief Forumlid caira's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2009

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Welia
    Volgens mij zijn er ook vrij strengen regels over dekhengsten. Een merrie erbij kan niet want hij mag er niet op vanwege eventuele SOA's die hij op kan lopen. Ook mogen ze niet op een wei waar andere paarden op hebben gestaan ivm ziektes en het spermakwaliteit. Dus een maatje is in die zin niet mogelijk. Miss een paar weides verder op een ruin zetten een idee?
    Dit is mij allemaal niet bekend hoor? ik ken voldoende dekhengsten met een eigen merrie. Als een gast merrie gedekt wordt heb je toch dezelfde risico's?
    Stal Anam Cara

Aangemeld
    Jan 2009

probleem is opgelost!!
    Djamal gaat verhuizen, ik ben sinds kort verhuist naar stal de Horsten helemaal geweldig!
    ze staan de heledag in padocks en sāvonds op stal!
    Nu staat cooper er al samen met dusty een ander paardje van (roompie) in een doe het zelf padock, met mooie schuilstal!
    En Djamal de hengst van roompie gaat er ook zo snel mogelijk naar toe!
    helemaal te gek!
    Hij staat niet alleen en de heledag buiten!
    Je ziet even goed zoeken en het is gelukt!
    groetjes van bren!
    color=#4000FF]Behandel een mens en dier zoals jij zelf behandelt wilt worden![/color]

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Leeftijd
    37

Super!! Wat fijn dat jullie een goed plekje hebben gevonden waar de paarden samen buiten staan
    Veel plezier op de nieuwe stal!

Aangemeld
    Jan 2009

het gaat super met djamal, hij staat de heledag in de padock , stroom draad tussen de andere paarden, hij heeft het super naar zijn zin, eindelijk vriendjes, en niet meer de hele dag op stal!
    Het is natuurlijk erg wennen voor hem, want hij was niks gewend met andere paarden, hij mocht op die andere stal niet eens hinniken en nu mag ie lekker hengst zijn en hij kan zijn energie lekker kwijt!
    hij staat naast dusty en cooper gezellig he?
    Ben zo blij voor hem!
    xxx bren!

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten