Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: casandra gescand

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Re: casandra gescand

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Sita
    pfff k krijg weeral schrik... sita is ook zo en ik weet ook maar niet wat er scheelt... ongeveer al een miljoen zadels gehad, rechtrichtoefeningen, langelijnen-werk, enz enz tot het mn oren uit komt, maar ze blijft zo doen. eerst vrijdag eens zien wat de osteopaat zegt, maar als ik jouw verhaal zo lees... ben er echt vrij hard van overtuigd dat onze beesten nx voor nx doen. ik heb nog maar 1 paard van dichtbij gezien dat van slechte wil was en die was helemaal verpest door haar vorige eigenaar, maar zo is Sita helemaal niet... zij is net heel lief en werklustig als er naast staat.

merk jij bij Cassandra trouwens dat ze hengstig is buiten staart opzij dragen enz? want ik merk daar bij Sita dus 0,0 verschil in
    Awel ik merkte bij casandra ook niets daarvan, afin hiervoor toch niet. Nu dat de regumate op was kon ik goed zien hoe ze verandert als ze hengstig is. Ze is héél erg introvert, Als je het niet weet zie je er niets aan. Ze keert helemaal in zichzelf en als je dan haar op een verkeerde plaats aanraakt dan reageert ze héél erg zuur.
    Als de osteopaat niets uithaalt moet je misschien ook eens een scan laten doen van de eierstokken en baarmoeder ofzo? Dat kost 30 euro en je weet metteen of alles in orde is. Het is eigenlijk wanneer je moet beginnen met hormonen dat het enorm veel geld gaat kosten...

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mieke
    Dat IEET en die stampen doen me echt aan het paard van de ex-stalgenoot denken (waarover ik je eens pbde). Pas toch maar op hoor want die benen gaan alle kanten uit, niet dat ze expres naar u wil stampen. Hier is het ook al wel eens raak geweest, pijnlijke zaak. De ex-stalgenoot kon zelfs uiteindelijk de singel niet meer onder de buik vastpakken. Ze deed dat met een touw van op afstand onder de buik door trekken.
    Arme sukkels toch, zo sukkelen met hun vrouwelijkheid.

Ik had nog een vraag. Waarom zeggen sommige ik zou niet kweken met zo'n merrie. Is dit erfelijk?
    yeps waarschijnlijk wel. Haar moeder had dit ook en voor zover ik te weten ben gekomen is zij de enige merrie in het nageslacht van haar moeder... De rest waren allemaal hengstjes.
    100% zeker weten doe ik dat niet vermits zij de enige merrie is. Maar in deze situatie neem 'k beter het zekere voor het onzekere lijkt me.

Actief Forumlid Sita's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    38

Re: casandra gescand

ik ga dat in gedachten houden... maar ook bij Sita zou laten dekken geen optie zijn... zij heeft dan ook nog eens zomerexceem en geen papier of nx. Persoonlijk vind ik het not-done om daarmee te gaan kweken, er lopen al genoeg scharminkels rond die niemand wil en die 500 keer verhandeld worden...
    Hinnik!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten