Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Suus gestrasserd FOTO's

Re: Suus gestrasserd FOTO's

Ohja en ook zo mooi, nu ik de vorige foto's weer zie: na het snijden van woensdag is de witte lijn alleen nog voorin "open". De hele zijkanten sluiten alweer mooi aan. Knappe SuuS!

May the horse be with you!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Nou dat gaat dus de goede kant op met Suus!
    Wel apart zeg, dat je zo'n verschil merkt al na 1 x snijden. Dat ze nu haar voorvoeten gelijker belast, en vooral dat ze linksom follow the rail ineens goed doet! Wat kunnen hoeven toch ontzettend veel invloed hebben op hoe je paard loopt he. En dan denk je maar dat ze eigenwijs is, en ondertussen...

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Gaaf he dat het zo vooruit gaat, en zeker dat je het verschil zo goed merkt wat lopen betreft. Ergens wel logisch, ga maar zelf eens op twee ongelijke schoenen lopen.
    Maar je schiet nu dus hard op naar de perfecte voetjes voor Suus
    www.crystal-carving.com

Inderdaad Marja, wat ben ik blij dat ik niet eindeloos ben doorgegaan met follow the rail oefenen met mijn eigenwijze paard, maar dat het verschil tussen rechtsom en linksom me op het spoor zette van fysieke problemen! (In Frankrijk deed ze het ooit namelijk WEL heel erg goed beide kanten op, en in Nederland deed ze inmiddels rechtsom weer heel erg goed). Blijven proberen goed te luisteren naar je paard!

May the horse be with you!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten