Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 24 van de 24

Topic: Hengst die er nikst van snapt

Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Re: Hengst die er nikst van snapt

Ik heb trouwens wel even snel wat in mijn profiel gemaakt. Maar is nog lang niet af maar krijgen jullie alvast een idee. ZAl zo snel mogelijk meer er in zetten.

*waaaaaah, dus jij bent het toch *

Muts, waarom houd je mij niet up-to-date hahahaha .

Nou, ik ken deze dame, haar paarden en haar zusje enz. al heel wat jaren. Ze zijn op een fijne manier met paarden bezig en hebben een haflinger die ernstig kreupel was met behulp van goede artsen en therapeuten weer volledig genezen. Waar ieder ander besluit tot inslapen hebben zij doorgeknokt en nu een heel fijn paard waar ze weer alles mee kunnen.

@Lynn, we kleppen op MSN wel weer bij hahahahaha
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gwenny
    Nou, ik ken deze dame, haar paarden en haar zusje enz. al heel wat jaren. Ze zijn op een fijne manier met paarden bezig en hebben een haflinger die ernstig kreupel was met behulp van goede artsen en therapeuten weer volledig genezen. Waar ieder ander besluit tot inslapen hebben zij doorgeknokt en nu een heel fijn paard waar ze weer alles mee kunnen.
    dus???

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Hey Lynn,

Kwartje was hier ook nog niet gevallen dat jij het was. Ik was twee weken terug nog even bij Jan achter en zag toen het een en ander aan nieuwe paarden bij jullie rond lopen.
    Is het die tinker?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    dus???
    Vond ik het vermelden waard.
    Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    dus???
    Als je Lynn en haar paarden etc kent leest het heel anders, maar ik had even zoiets van...hellup penny alert

Wel hoop ik dat jullie heel erg goed nadenken of jullie Joy gaan laten dekken als dat in jullie planning zat.

Ja, begrijpelijk haha, maja als er mensen zijn die goed bezig zijn dan zijn zij het wel! Ze hebben zo enorm hard geknokt voor dat paard.......

Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Hihi,

Ik had net voordat jullie die berichten hadden geplaatst nog in jullie profiel gekeken omdat ik jullie alle 2 hier wel zou verwachten.
    Het was idd handiger geweest als ik eerst wat meer informatie had gegeven maar daar had ik helaas geen tijd voor omdat dat hele verhaal niet zo 1 2 3 geschreven is. Dus ik dacht ik open alvast een topic dan komt de rest later en vanzelf wel.

Hihi nee het is geen tinker, hij is wel bont dat wel. En hij moet voornamelijk onze nieuwe merrie dekken. Joy zal toch niet lukken want die hengst ziet nog steeds alle hoeken van de paddock. Net zo goed als ze hengstig is, en dit doet ze ook bij de ruinen, dus niet alleen bij hem. Jullie weten wel hoe Joy kan zijn.
    Ik snap ook nog steeds niet waarom Ben haar nog zo aardig vind, ze had hem laatst weer een goede trap gegeven hij liep even op 3 benen (ging daarna gelukkig weer over) Maar toch helemaal verliefd blijven op haar.

gr Lynn

P.S. Nienke het is wel een stuk minder gezellig zonder jullie.

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Onze hele paddock in mini stukjes opgedeeld erg hoor. Vond het er maar treurig uit zien zo zonder ons
    Kon hem niet heel goed zien, zag bont dacht meteen tinker

Ik weet inderdaad hoe Joy is, maar als hij straks wel hormoontjes krijgt dan zul je zien dat Joy misschien toch ineens wel wil.
    En als ik heel eerlijk ben dan vind ik dat foktechnisch zowel voor haar als voor het toekomstige veulen gezien de achtergrond geen verstandige keuze.
    En tja hengst en merrie bij elkaar is kans op veulen hoe klein die kans ook is.
    Maar goed...just my two cents.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten